50% korting bij het Kruidvat

13:48 Nannick 0 Comments


Yeah ladies! Het is weer zover, vandaag begint een enorme actie bij de Kruidvat. Op alle make-up producten krijg je 50% korting. De actie loopt vanaf vandaag, 28 April tot zondag 1 mei 2011. Daar ben ik erg blij mee want er stond nogal veel op mijn verlanglijstje. En aangezien ik aankomende zaterdag ga shoppen in Nijmegen, kom ik vast wel langs de Kruidvat. Wil je zien wat ik op mijn verlanglijstje heb staan?


Ik begin maar met het merk Catrice, sowieso wilde ik hievan veel producten kopen omdat alles sinds kort helemaal vernieuwd is. Maar om nog even specifiek te zijn:
- Nail Polish Dirty Berry
- Nail Polish Purplelized
- Nail Polish Iron Mermainden
- Blush
- Quattro Eyeshadows

Essence, bij dit merk ga ik ook eens goed naar de nieuwe producten kijken.
- Crack Nail Polish
- Special Effect Nail Toppers (Confetti)

Gosh
- Nail Polish Golden Dragon
- Nail Polish Magic Star
- Nail Polish Holografic (als deze er nog is)
- Eyeliner

Maybelline
- One by One Mascara

Zo, dit is een heel lijstje. Ik zal vast niet alles tegen komen, maar ik hoop toch dat ik met deze lijst een eind kom! Rennen jullie vanaf vandaag naar de Kruidvat? Ik zou zeggen;
shop till you drop!

Yeah ladies! Het is weer zover, vandaag begint een enorme actie bij de Kruidvat. Op alle make-up producten krijg je 50% korting. De actie l...