Limited Edition || Catrice "Papagena!"

09:17 Nannick 0 Comments


Naast Essence komt ook Catrice met een nieuwe Limited Edition. Namelijk Papagena, de zomerlijke edition. Catrice is zoals jullie weten helemaal vernieuwd, maar dat betekent niet dat er geen collecties meer worden aangevuld. Vanaf mei/juni kun je deze Catrice collectie zien. We worden erg verwend, de collectie van Essence en Catrice komen ongeveer gelijk! Het is een collectie met wat donkere kleuren en een rode lipstick.. ?

De Crystal Clear Gloss Sticks zijn jullie zeker wel opgevallen? 2 opvallende kleuren: oranje en knal rood! De sticks zullen niet veel kleur afgeven, maar meer een gloss effect. Vandaar ook de naam Crystal clear Gloss sticks. De 2 sticks heten: Tigerlilly en Bird of Paradise. Ze kosten €3.99

Crystal Clear Gloss Sticks - Tigerlilly & Bird of Paradise

Oeh eindelijk de Blush Sticks, ze zijn zo gemaakt dat ze goed bij de Gloss Sticks passen. Ik ben heel erg benieuwd naar de Blush Sticks alleen denk ik niet dat ik ze ga kopen. De namen zijn hetzelfde als bij de Gloss  Sticks: Tigerlilly & Bird of Paradise. Ze kosten €3.49

Blush Sticks - Tigerlilly, Bird of Paradise

De wel bekende Eyeshadow Quads komen ook bij Catrice. Het zijn leuke donkere kleurtjes, de namen zijn Rumble in the Jungle, Birds of a Feather. Ze kosten €4.49 per quad.

Eyeshadow Quad - Rumble In The Jungle

Eyeshadow Quad - Birds Of A Feather

Yeah! Kaki groene kleurtjes, geweldig! Groen is het een mooie kleur alleen ik heb nog niet de juiste gevonden. Ik denk dat ik toch maar uit kom bij de Papagena collectie van Catrice! 3 groene kleurtjes en 1 paarse, die paarse is wel verdacht fel. De namen van deze mooie kleurtjes zijn: Enter the Undergrowth, Welcome to the jungle, Amazonian Gold en Bird of Paradise. De groene kleurtjes passen goed bij de Eyeshadow Quads. Ze kosten €2.49 per stuk, lovely toch?

Nail polish 

De Feathered Lashes is een leuk extra item bij de collectie! Deze nepwimpers vind ik echt super leuk, de vorm is best wel dik en loopt schuin weg van je oog. Anders als normale nepwimpers dus, wordt tijd om die een keer te gaan proberen! Ze kosten €3.99.

Feathered Lashes

Hé! Weer een witte eyeliner, dat zagen we bij de Holografics collectie van Essence ook al. Ik vind deze er persoonlijk wat beter uit zien, maar dat is precies Catrice. Catrice is duurder en ook qua kwaliteit beter. Maar dat moeten we dus maar even zien, er zijn in ieder geval 2 groene eyeliners en een witte eyeliner.
De eyeliners kosten €2.99. Ze heten: White Eyes, Papa-Greener en Welcome to the Jungle.

Eyeliner - White Eyes, Papa-Greener en Welcome to the Jungle

Dan als laatste de Gold Nuggets dat moet lijken op een bronzer. Ik vind het een raar gezicht zo in een potje. Het is een bronzer voor zowel je lichaam en gezicht. Ik ga deze niet kopen, ik hou het gewoon bij de compacte bronzers. De prijs is €3.99.

Gold Nuggets - Bronzer

Dit waren dus alle producten uit de Papagena collectie, ik heb veel leuke dingen gezien. Zoals de Eyeshadow Quads, de nagellak kleuren en vooral het kleurtje Welcome to the Jungle. Verder behoren de 2 groene Eyeliners en de nepwimpers ook tot mijn favorieten! 
Deze collectie zullen jullie rond mei of juni te zien krijgen in de winkels zoals het Kruidvat. Ik neem dan zeker weten even een kijkje!

Wat zijn jullie favorieten? En wat vinden jullie van de kleuren? Lovely, of sla je deze collectie liever over?

Naast Essence komt ook Catrice met een nieuwe Limited Edition . Namelijk Papagena, de zomerlijke edition. Catrice is zoals jullie weten ...