Celeb look; Lauren Conrad

17:00 Nannick 0 Comments

Elke maandag plaats ik een berichtje waarin ik een Celeb look aan jullie laat zien. Celebs zien er altijd perfect uit, mooie make-up en de rest van het lichaam ziet er gewoon goed uit. Natuurlijk hebben wij niet elke dag een styliste klaar staan om onze make-up en haar te doen. Was het maar zo! :)
Er zijn zoveel bekende celebs in de wereld, maar welke is nou het mooist? Daar zijn de meningen erg verschillend over, iedereen heeft natuurlijk een eigen smaak. Ik kies een mooie celeb uit, op basis van mijn mening. Deze week is het Lauren Conrad.


Ik vind de make up van Lauren Conrad niet zo heel erg boeiend, ze draagt altijd hetzelfde. Op haar ogen alleen eyeliner en een highlighter. That's it. Haar kleding maakt haar mooi maar haar make up blijft hetzelfde. Heel veel meiden vinden Lauren Conrad echt een mooie vrouw, dat is ze zeker. Maar als je kijkt naar haar make-up zeg ik: nee. Haar kleding doet alles bij haar. Ik vind haar style van fashion wel heel erg leuk!


Hier zie je als nog een paar plaatjes van haar make-up. Het is bijna overal hetzelfde, ik kon geen andere look vinden.



Hier heeft ze rode lippenstift op en veel mascara. Ze heeft wel mooie wimpers!


Deze look vind ik echt iets voor Lauren Conrad, beetje foundation, blush, mascara en eyeliner. Dit is de standaard look voor haar en die kom je als je goed kijkt op elke foto tegen!


Dit vind ik als allereerst een hele mooie foto, maar los daar van. Ze heeft weer alleen mascara en eyeliner op. Daar is niks mis mee, want het staat bij haar echt super. Maar een beetje variatie is wel leuk om naar te kijken. Toch?


Nu even een plaatje van haar kleding. Haar kleding is zo leuk! En die hakken!! Ze heeft echt een eigen style.


Hier heeft ze bijna geen make up op, en nog is ze een mooie vrouw.


Op deze foto zie je duidelijk de mascara en eyeliner. Het maakt haar gezicht echt mooi.


Hier lijkt het net alsof ze haar blauwe highlighter gebruikt heeft, of lijkt dat maar zo door de lichtval?


Deze foto vind ik wel erg mooi, typisch iets voor Lauren Conrad. En de kleur van haar lippen vind ik ook heel erg mooi.

Dit waren de looks van Lauren Conrad, niet veel variatie hé? Mijn vraag daarom is:
Vinden jullie Lauren Conrad mooi vanwege haar kleding of make up?

Elke maandag plaats ik een berichtje waarin ik een Celeb look aan jullie laat zien. Celebs zien er altijd perfect uit, mooie make-up en de r...