Celeb Look; Pixie Lott

18:50 Nannick 1 Comments

Elke maandag plaats ik een berichtje waarin ik een Celeb look aan jullie laat zien. Celebs zien er altijd perfect uit, mooie make-up en de rest van het lichaam ziet er gewoon goed uit. Natuurlijk hebben wij niet elke dag een styliste klaar staan om onze make-up en haar te doen. Was het maar zo! :)
Er zijn zoveel bekende celebs in de wereld, maar welke is nou het mooist? Daar zijn de meningen erg verschillend over, iedereen heeft natuurlijk een eigen smaak. Ik kies een mooie celeb uit, op basis van mijn mening. Deze week is het Pixie Lott!





Hier draagt ze een hele subtiele look, qua hoeveelheid. En toch lijkt het alsof ze veel make-up op heeft. Dat vind ik zeker een pluspunt aan deze look. Misschien komt het door de wenkbrauwen, die zijn best donker maar wel heel mooi gevormd. Ik wil dat ik zo mooie wenkbrauwen heb.. Het kleurtje op haar lippen is ook super leuk!


Een bruin/zwarte smokey eye, het staat Pixie Lott heel erg goed. Deze foto is trouwens ook erg goed gemaakt. Haar wimpers lijken wel een stuk korter dan op de foto hiervoor. Ze zal daar wel nepwimpers hebben gedragen.


Op deze foto lijkt het net alsof ze duidelijke wallen heeft! Te slecht geslapen Pixie ? 
En ze heeft nude lippen!! I love it, roze en nude kleurtjes op haar lippen staan haar allebei goed.



Hier is duidelijk lekker veel mascara aanwezig, en eigenlijk staat het haar niet super slecht. Te veel mascara is fake en vind ik persoonlijk heel lelijk! Een dikke streep eyeliner/zwarte oogschaduw en klaar zijn de ogen van Pixie Lott.


Heel neutraal, en weer lijkt het alsof ze best veel make- up op heeft. Een goede techniek! 


Het haar van Pixie Lott op deze foto zit echt super leuk, en haar getinte gezicht. Zo mooi om te zien, nu baal ik wel een beetje dat ik weinig kleur op me gezicht heb. 


Om dit artikeltje af te maken een mooie fashion look van Pixie Lott. Haar stijl is echt leuk. Het hemdje en de blazer die ze erover heen draagt vind ik echt super leuk en past goed bij elkaar. Die schoenen zijn iets minder. Maar als nog een leuke fashion stijl! En haar beauty look is weer neutraal maar super mooi bij haar blonde haar. 

We zien en horen de laatste tijd niet echt veel van Pixie Lott maar ze ziet er wel super mooi uit! Wat vinden jullie van Pixie Lott?

PS. De afgelopen week waren er weinig berichtjes te vinden op lovebeautyandmore.nl maar dat veranderd. De vakantie zit er weer aan te komen en ik heb een hoop nieuwe spulletjes die ik jullie graag wil laten zien. Ik probeer zoveel mogelijk te schrijven!

Enjoy! And stay tuned!

Elke maandag plaats ik een berichtje waarin ik een Celeb look aan jullie laat zien. Celebs zien er altijd perfect uit, mooie make-up en de r...

1 reactie(s):

Sophie zei

Mooi! Ik vind haar make up altijd pretty!