Celeb Look; Hilary Duff

16:40 Nannick 1 Comments

Elke maandag plaats ik een berichtje waarin ik een Celeb look aan jullie laat zien. Celebs zien er altijd perfect uit, mooie make-up en de rest van het lichaam ziet er gewoon goed uit. Natuurlijk hebben wij niet elke dag een styliste klaar staan om onze make-up en haar te doen. Was het maar zo! :)
Er zijn zoveel bekende celebs in de wereld, maar welke is nou het mooist? Daar zijn de meningen erg verschillend over, iedereen heeft natuurlijk een eigen smaak. Ik kies een mooie celeb uit, op basis van mijn mening. Deze week is het Hilary Duff!





Op deze foto vind ik Hilary Duff er een beetje oud uit zien, maar haar wimpers zijn wel mooi! Haar glitter, grijze oogschaduw vind ik alleen niet goed bij haar passen.


Hier is ze echt zo mooi! De oogschaduw super mooi, een paarse look met rustige tinten. Deze look vind ik echt bij Hilary Duff passen: neutraal en toch zie je het goed en is het mooi. 


Op deze foto staat Hilary er echt leuk op! Haar ogen zijn omringt met een dikke lijn eyeliner. Het maakt haar ogen wel plat maar niet minder mooi.


Oeh, nu gebruikt ze weer een paarse look. haar wimpers zijn hier super mooi.


Een hele neutrale look, staat perfect bij haar bruine ogen. Wist je dat Hilary Duff uitgeroepen is omdat ze de mooiste en langste natuurlijke wimpers heeft?


Op deze foto vind ik een neutrale look juist niet mooi, haar make-up mocht van mij hier wel wat beter opvallen. 


Deze look vind ik zo graaf! Blauw staat haar super goed, een streep eyeliner erboven maakt de look af.

Ik vind Hilary Duff tot nu toe de mooiste looks hebben van alle 'Celeb Look artikelen'. En dat te bedenken dat ze haar make-up zelf op doet! Lovely!

Vinden jullie Hilary Duff net zo mooi als ik? En zou jij je make-up ook zelf doen als je het ook door een visagist kon laten doen?

Elke maandag plaats ik een berichtje waarin ik een Celeb look aan jullie laat zien. Celebs zien er altijd perfect uit, mooie make-up en de r...

1 reactie(s):

Anoniem zei

Ja niet slecht ze ziet er super uit, ik zou dat ook zo willen leren. wand make up is niet mijn sterkste kant.

Groetenjes kim