Celeb News || Rihanna heeft een nieuw kapsel

19:02 Nannick 3 Comments


Zoals we inmiddels wel gewend zijn van Lady Gaga's outfits, raken we ook langzamerhand gewend aan de kapsels van Rihanna. Bijna om de maand heeft ze een nieuw kapsel. Kort, blond, afro, stijl, krullend, lang, rood of bruin, Rihanna heeft het allemaal al een keer gehad!
Eind maart liep ze met een afro kapsel. En nu heeft ze er voor gekozen om de wilde haren er af te knippen.


De media en al de fans van Rihanna kunnen niet genoeg krijgen van haar haar! Elke maand wat anders staat sportief en origineel. En het staat haar ook nog, alles wat ze doet staat haar.
Eerst was ze te zien met dit afro kapsel:

Rihanna's Afro kapsel - eind maart 2011
Zie je? Zelfs een flinke bos krullen staat haar, maar wat ze nu heeft vind ik persoonlijk beter als die krullen.
Door dit sportieve korte kapsel krijgt ze een jong gezicht, en ik vind korte kapsels bij Rihanna het beste staan.

Pixie Cut - begin april 2011
Rihanna vertelde tegen Vogue: "When I cut my hair, the whole world sound changed". Volgens Rihanna is haar korte kapsel bevorderend voor de muziek in de popwereld.

Mijn favoriete kapsel van Rihanna is toch echt deze half korte kapsel.


Wat vind jij tot nu toe het leukste kapsel dat Rihanna ooit gehad heeft?

Zoals we inmiddels wel gewend zijn van Lady Gaga's outfits, raken we ook langzamerhand gewend aan de kapsels van Rihanna. Bijna om d...

3 reactie(s):

Anoniem zei

dat laatste :D

Oh god! Die van april vind ik écht niet mooi!
Gewoon een mooi donker kort kapsel vind ik haar veel leuker staan..!

Anoniem zei

boblinee(L)