Limited Edition || Essence Meet me @ Holografics.com

21:26 Nannick 0 Comments


Rond mei/juni krijgen wij weer te maken met een nieuwe Limited Edition van Essence! De vorige collectie's I love berlin en magnetics zijn weer uit de winkels. Meet me @ holografics zullen we in mei/juni in het Kruidvat te zien krijgen. Het is een hele mooie collectie, vol shimmer, paars, roze en holografische kleuren! Kijk je mee?
De collectie is niet erg groot, i love berlin was een stuk groter. Maar tegen dat krijgen we wel een mooi holografisch effect terug! Hieronder krijg je de producten te zien.

De Holographic eyeshadow:
Ze zijn verkrijgbaar in 3 kleuren: blauw, roze en wit. Het bevat een cremige poeder en kosten €2.29 per stuk.

Holographic eyeshadow - Gagalectric

Holographic eyeshadow Lil@c

Holographic eyeshadow - Prism@tic White

Holographic Eyeliner:
Ook deze collectie bevat natuurlijk de eyeliners. Blauw en een witte kleur. Een witte eyeliner lijkt me best raar staan maar is altijd leuk om te proberen! Ook deze kosten €2.29

Holographic Eyeliner - Blue Ray en Prism@tic White

Holographic Lipgloss:
Deze lipgloss kleurtjes lijken me super leuk, ze laten je lippen stralen. Allemaal heel shimmer en bevat veel kleuren. Deze lipgloss ga ik zeker uitproberen. Ik denk dat ze een mooi effect geven. De lipgloss kost €1.79 per stuk.

Holographic Lipgloss - Lilac, Holoberry, Prism@tic White

Holographic Nail Polish:
Yes! Eindelijk hebben we ook holografische nagellak. Het effect lijkt me super leuk. Ik ben niet gecharmeerd van alle kleurtjes, de voorste en de achterste lijken me het mooist. En de prijs is maar €1.79. Dat kan je gewoon niet laten liggen!

Holographic Nail polish - Gagalectric, Lil@c,  Blue Ray, Prism@tic White en Holoberry

Holographic Body Oil:
Deze body lotion is maar €3.99. Het is een mooi prijsje om het een keer uit te proberen. De body lotion geeft je een shimmer op je huid.

Holographic Body Oil

Holographic armbandje:
Dit is een product om de collectie compleet te maken. Het armbandje had voor mij niet gehoeven, alsof iedereen zit te wachten op een armbandje van Essence. Maar toch kost het €1.99. 

Holographic Armbandje
Zijn jullie net zo enthousiast als ik ben? Mijn favorieten zijn de holografische nagellak, met name Gagalectric en Holoberry. De lipglossjes, so cute! Ik denk dat holografische lippen echt super mooi zijn, maar ik heb het zelf nog nooit ervaren. Dus we zullen moeten afwachten...
Je zult rond mei/juni deze producten vinden in het Kruidvat.

Wat zijn jouw favorieten?

Rond mei/juni krijgen wij weer te maken met een nieuwe Limited Edition van Essence! De vorige collectie's I love berlin en magn...