Update || Essence nieuwe Nail producten

15:21 Nannick 0 Comments

Een tijdje geleden liet ik jullie een aantal vooruitblikken zien van de nieuwe producten van Essence (die kan je hier, hier en hier zien) Dit was erg veel en ik weet nu van de nagel producten de exacte prijzen en duidelijke foto's. De gehele nieuwe collectie zal niet in alle winkels van het Kruidvat liggen, in verband met de hele verbouwing zullen we een tijd moeten wachten. Maar we kunnen al wel genieten van deze foto's met prachtige nagel producten!


De nagel producten worden echt helemaal vernieuwd en er zitten een hoop leuke dingen bij!

Nail Art Sticker (€1.29)
Ben jij niet zo into de nail art dan zijn deze stickers perfect voor jou! Je kunt ze op je nagels plakken net zoals alle andere stickers. Er zijn 6 verschillende exemplaren. Deze vind ik er wel een beetje kinderachtig uit zien, maar dat is mijn mening. 

Nail Art Stickers €1.29

Nail Art Tattoo (€1.29)
Waarom niet alleen tattoo's op je lichaam, ze kunnen daarom makkelijk op je nagels. Waarom moeilijk als het makkelijk kan? Deze kun je er alleen ook gemakkelijk afhalen, wat wel zo handig is. Er zijn 2 verschillende designs die ik deze keer wel kan waarderen! 

Nail Art Tatto €1.29
Nail Art Tattoo €1.29


Freestyle & Tip Painter (€1.49)
Deze tip painters hebben een heel dun kwastje en lang kwastje dat erg gemakkelijk te gebruiken is om je nail art een glitter touch te geven. Je moet hiervoor wel een vaste had hebben, totaal zijn er 7 verschillende kleurtjes.

Freestyle & Tip Painter €1.49
Nail Art Pens (€1.99)
Deze Nail Art Pens worden toegevoegd, er waren al 3 kleurtjes. De kleuren zijn erg leuk en heel leuk om te gebruiken op je Nail Art. Dit is geen kwastje maar een stift, als een pen dus (vandaar de naam).

Nail Art Pens €1.99
Nail Art Twins (€1.79)
Deze nagellakjes worden uitgebreid met 7 nieuwe kleuren, 3 basic kleuren en 3 glitter toppers. Vooral die blauwe vind ik erg mooi en daar ben ik erg benieuwd naar!

Nail Art Twins €1.79

Nail Art Twins Glitter Topper €1.79
Magnetics Nail Polish (€1.99)
De wel bekende magnetics nagellak kleurtjes zijn er nu in 5 nieuwe kleuren! Ze hebben allemaal een metallic finish.

Magnetics Nail Polish €1.99

Magnetics Nail Polish €1.99

Cracking Base Coat & Cracking Top Coat (€1.79)
Eindelijk! De budget merken komen met de geliefde crack polish! Ze waren eerst te koop bij de duurdere merken zoals OPI en Barry M. Het was te verwachten dat de budget merken hier ook mee zouden komen, Essence komt met 2 basic kleuren en 2 top kleuren! Je hebt dus een zwarte en crème kleur nagellak dat gaat breken. De base coat kun je ook vervangen door een andere kleur!

Cracking Base Coat + Cracking Top Coat €1.79

Nail Art Magneet (€1.79)
Deze magneet zorgt voor een leuk effect op je nagels! Je doet je vinger in het doosje en dan krijg je van die leuke horizontale strepen op je nagels. Super leuk effect dus. Dit ga ik zeker uit proberen.

Nail Art Magneet €1.79

Nail Art Stampy Polish (€1.49)
Deze nagellak bevat heel veel shimmer en zit vol met pigment. Hier zijn 4 verschillende kleuren verkrijgbaar in de nieuwe schappen. Ben erg benieuwd, zal het anders zijn als andere nagellak kleuren?
Nail Art Stampy Polish €1.49
Special Effect! Toppers (€1.79)
Mijn favorieten! 6 verschillende topper kleuren. Ze staan niet allemaal op de foto, jammer genoeg. De nagellak kleuren bevatten veel glitters, holografische effecten, prisma effecten en nog veel meer! En maar voor een klein prijsje. Ik vond de Confettie nagellak heel erg lijken op een al eerder verschenen confettie nagellak alleen dan van een veel duurder merk. Ik ben de naam even kwijt, weet jij welke ik bedoel?

Nail Art Special Effect! Toppers €1.79

Nail Art Special Effect! Toppers €1.79
Aaaah ik heb zoveel dingen op mijn verlanglijstje staan uit dit artikel. Ik ben erg benieuwd naar de confettie nagellak met een special effect. De Nail Art Magneet moet ik ook zeker uit proberen, dit geldt ook voor de Cracking Nail Polish en de Nail Art Pens.

Je kunt al deze nieuwe nagellak producten kopen bij de winkels van Kruidvat. Het wel een tijdje duren voordat al deze producten in de winkels liggen. Zelf kan ik niet wachten om ze te zien en kopen!

Wat zijn jouw favorieten en staan zeker weten op je boodschappenlijstje!?

Een tijdje geleden liet ik jullie een aantal vooruitblikken zien van de nieuwe producten van Essence (die kan je  hier ,   hier  en  hier  ...