h&m wishlist - april 2011

15:14 Nannick 0 Comments

Jahoor, Nannick heeft weer een wishlist van de h&m. Haha ik wil gewoon te veel hebben, ik heb niet zoveel geld dat ik alles kan kopen. Was het maar waar... Ik kwam toevallig op de site van de h&m, ik zag zoveel leuke nieuwe dingen. Benieuwd naar mijn spulletjes die ik graag wil hebben?












Bij elkaar is het precies €145. Dan gaat er nog €5 aan verzendkosten bij, dus totaal €150. Dat is een groot maar wel mooi bedrag. De schoentjes, jumpsuit, de jurk en het jack staan hoog in mijn wishlist. Ik heb snel een leuke en niet al de dikke zomerjas nodig. 

Hebben jullie al een wishlist samengesteld?

Jahoor, Nannick heeft weer een wishlist  van de h&m. Haha ik wil gewoon te veel hebben, ik heb niet zoveel geld dat ik alles kan kopen. ...