Mabelline Material Girl collectie

11:17 Nannick 0 Comments

Een aantal jaren geleden kwam MNY met succes in Nederland en is nu te koop in diverse beauty winkels zoals de Etos en de DA. Het zusje van Maybelline, het werd al snel bekend dat dit een budget merk zou zijn en ik was er al helemaal blij mee.Vanwege het grote succes brengt MNY om de 2 maanden een nieuwe Limited Edition uit, met de kleuren die nu helemaal hip zijn en die je vaak tegen komt in kleding of op straat. MNY is het zusje van Maybelline, het is een erg fijn merk en er komen veel positieve reacties over de kwaliteit. Zelf heb ik niet erg veel producten van dit merk maar omdat ik de vernieuwde schappen in de winkels zag liggen had ik toch maar wat meegenomen.  Ik heb voor jullie een oogschaduw en een oogpotlood.

De collectie bestaat uit hele felle kleuren. Vooral rood en roze is veel te zien! Ik had de collectie in de winkels gezien en ik vond het behoorlijk groot voor een tijdelijke collectie. Veel groter dan hier op de 2 plaatjes. Ik ben vergeten een foto te maken dus als jullie willen weten hoe groot het is, moet je zelf maar even kijken :).


Hier zie je een paar kleuren apart, meer promotie foto's kon ik niet vinden. Dit zijn dus niet alle producten! Wat wel erg jammer is, we worden gewoon verplicht om te gaan kijken. En als je nou eenmaal toch in de winkel bent kun je het beter gewoon kopen. Slimme tactiek. 


De oogschaduw zie je hier in het donker bruin en een highlighter. Ze kosten allebei €2.49.


De lipgloss en de lipbalms zijn er ook nog, allebei verkrijgbaar in het donkerroze en lichtroze. De lipbalms kosten €1.99 en de lipgloss €2.99.


Dan de lipsticks, deze heb ik ook in veel meer kleuren gezien. Ik vraag me af waarom ze het niet op de promotie foto's laten zien...? Maar deze lipsticks kosten ook €2.49


Om niet te vergeten de nail polish, hier zie je een shimmer roze en donkerroze kleur en die zijn allebei te koop voor €2.49.

En nu dan de producten die ik heb. Een tijd geleden had ik al mijn oogpotlood gereviewd en ik was hier erg enthousiast over. Hier kun je de review nog een keer lezen.  
Ik heb besloten om niet veel van deze collectie te gaan kopen, de roze kleuren spreken mij niet erg aan. En de oogschaduw kleuren leken veel op de kleuren die ik al had van een ander merk. 


Maar ik heb ook een highlighter gekocht, deze vond ik zo mooi en toen ik in Drenthe was heb ik het gelijk meegenomen. Altijd handig!
Het is nummer 209, de verpakking ziet er erg leuk uit. Alleen het is een klein doosje, maar de lay out is wel leuk bedacht. Achterop staat er geen belangrijke informatie.



De kleur 209

De pigment is erg goed, soms ook wel te goed. Je moet dus oppassen als je deze highlighter gebruikt want je kan snel te veel gebruiken. Terwijl dit niet altijd de bedoeling is. 
Hieronder zie je de swatches, dit is een veeg zonder oogschaduwbasis. En zonder dat allemaal is het een prachtig kleurtje! De swatches zijn met mijn vinger gemaakt, bij de linkse veeg heb ik best veel gebruikt. De rechtse veeg is als je 1x op de oogschaduw 'dept' met je vinger. Er komt dus vrij veel vanaf.

Swatches
Het is nummer 209 en is te koop bij de DA en de Etos. Ik zou allebei de producten aanraden, zowel de oogpotlood als de highlighter. De kwaliteit is gewoon goed en helemaal niet duur. Deze oogschaduw kostte dus €2.49. Er zit 24 milligram in.


Een aantal jaren geleden kwam MNY met succes in Nederland en is nu te koop in diverse beauty winkels zoals de Etos en de DA. Het zusje van M...