NOTD || Essence You Belong To Me

19:41 Nannick 0 Comments

De nagellak kleurtjes van Essence worden flink uitgebreid, veel nieuwe kleuren. Niet alleen de nagellak maar het hele assortiment. Ik nam dit keer een kijkje bij de nagellak! En wat een mooie kleurtjes zijn erbij gekomen zeg. Vooral bij Colour & Go zijn veel nieuwe kleuren bij gekomen. Niet alleen felle maar ook nude kleuren! Ik heb hiervan You Belong to Me en Where is the Party van meegenomen.
You belong To Me heb ik gister op gedaan. Vandaar een nail of the day!

Dit leuke lichte aqua blauw kleurtje vind ik heel erg mooi. De kleur valt echt op, normaal ben ik niet zo van de felle kleurtjes. Deze kon ik niet laten liggen, het perfecte kleurtje voor de zomer! Ik kon ook niet wachten totdat ik het kleurtje op me nagels kon doen. De zon schijnt toch, waarom niet?

You belong to me belooft ons een snelle droogtijd, "Je hebt een trendy kleurtje in een paar seconden". Het komt uit de Color&Go quik drying nail polish collectie. Dit was een paar jaar geleden toegevoegd aan het assortiment. En sinds dien wordt het telkens bijgevuld met nieuwe kleuren.

Nu over de kwaliteit, ik vind Essence wel een goed merk. Het verschilt wel per nagellak, bij deze viel het gelukkig mee! Na 2 lagen is de kleur goed dekkend, 1 laag vond ik net te weinig en ik kon op sommige plekken me nagel er doorheen zien. De droogtijd is niet erg snel, met 2 lagen moest ik heel lang wachten. Misschien kwam het omdat ik 's avonds buiten (toen het warm was) me nagels zat te lakken. De volgende morgen zaten er op één hand vingerafdrukken op me nagels. Dus het was nog niet helemaal droog.
Als ik gewoon binnen had gezeten ging het veel sneller, het heeft dan gewoon een normale droogtijd. Niet extra snel, zoals ze beloven.
Swatches - You Belong To Me

Swatches - You Belong To Me
Zoals je op de foto's zit is de kleur goed aanwezig, op de laatste foto lijkt het bijna wit. Maar dat komt door de lichtval. Het kwastje is alleen een beetje te klein. Dan komen we gelijk bij het enige nadeel dat ik kan bedenken. Door het kleine kwastje moet je vaker over de nagellak heen. Omdat je niet gelijk je hele nagel mee kan lakken. Dit zorgt voor een bobbelig en dik effect. Ga er dus zo min mogelijk over heen. Dit probleem heb ik ook bij de andere nagellak kleurtjes van Colour&Go. Maar ik kan er mee leven.

Ik vind het kleurtje echt super leuk, ik draag niet vaak felle kleuren. Maar ik moet zeggen dat ik deze steeds leuker begin te vinden!

Dit is nummer 53 You Belong To Me. En is verkrijgbaar bij het Kruidvat, voor €1.99.

De nagellak kleurtjes van Essence worden flink uitgebreid, veel nieuwe kleuren. Niet alleen de nagellak maar het hele assortiment. Ik nam ...