NOTD || Purple Diamonds

13:13 Nannick 0 Comments

Vandaag weer een NOTD, maar nu met mijn eigen nagels. Ja ze zijn lang genoeg dus de nagellak kan er weer op. Me nagels zijn nog niet super lang maar dat moeten jullie me maar even vergeven, ik ben al veel te blij dat ik weer 'normaal' nagellak op kan.
Maar goed, over deze prachtige nagellak heb ik nog niks gezegd. Het is mijn favoriete nagellak uit mijn hele stash. Zegt dat genoeg? Dit kleurtje heeft al veel fans en verschijnt wel een keer op elk beautyblog! Zo ook op die van mij...

Deze nagellak is zoals jullie denk ik al hadden verwacht van Essence. Ik heb deze kleur al super lang maar ik heb het op een of andere manier niet vaak op. Raar hé? Gister heb ik hem dus weer op gedaan. En nu weet ik weer waarom ik de kleur zo mooi vond! 2 vriendinnen hebben deze kleur ook en zijn er ook super blij mee.


Look! Echt geweldig, het is een licht paarse shimmer. De tekst "XXL Shine" klopt ook helemaal. Ik had eigenlijk maar 1 laag nodig van deze nagellak, maar ik wilde graag weten hoe het eruit zag als ik 2 lagen gebruikt had.

Al deze foto's in dit artikel zijn 2 lagen. Maar met 1 laag zit er niet zoveel verschil in, de kleur is alleen wat lichter. Persoonlijk vind ik 2 lagen mooier. 


Deze foto heb ik expres een beetje wazig gehouden, zo kun je goed zien hoe shimmer dit kleurtje is. Meestal als ik nagellak op doe, bijvoorbeeld van Rimmel, zie je soms nog wat vage lichte vlekken op je nagels. Bij deze nagellak heb ik dat niet, en dat is echt een voordeel! Het kwastje is normaal, net zoals alle andere brushes van Essence.


Voordelen:
- De prijs, rond de €2.50
- Goed dekkend na 1 laag, persoonlijk vind ik 2 lagen mooier
- Het droogt snel
- De kleur, ik kan me ogen er niet van af houden

Nadeel:
- Lastig verwijderen met nagellakremover, je moet even goed boenen!
Dat is verder ook het enige nadeel wat ik me kan bedenken.

Maar één klein minpuntje! Aah, dit kleurtje is gewoon geweldig!
Purple Diamonds is te koop bij de kruidvat finialen voor een leuke prijs, namelijk €1.59!

Hebben jullie dit geweldige kleurtje al?

Vandaag weer een NOTD, maar nu met mijn eigen nagels. Ja ze zijn lang genoeg dus de nagellak kan er weer op. Me nagels zijn nog niet super...