NYC Inruilactie Kruidvat

19:46 Nannick 2 Comments


Meestal zit mijn hele inbox vol met mailtjes van de Kruidvat, reclame van aanbiedingen, tips van de extra voordeel kaart en noem maar op! Deze had ik in eerste instantie weg gegooid. En toen kwam ik er later achter dat dit niet zo'n goed idee was geweest. Maar ik heb het mailtje terug kunnen vinden. En jeetje wat ben ik blij dat ik het mailtje nog gevonden heb!

Kruidvat komt met een super leuke inruilactie van NYC, heel simpel. Lees snel verder als je benieuwd bent, en alvast een tip: pak je stash er maar vast bij!

Dit vind ik een van de leukste actie's ever! Kruidvat heeft wel vaker zulk soort actie's. Vorig jaar in de zomer was precies dezelfde actie alleen dan met het merk Gosh.
Alleen nu hebben we het over het nieuwe merk wat in Nederland is gekomen: New York Color! Een merk waar iedereen benieuwd naar is, een goede actie om Nederland kennis te laten maken met dit nieuwe product.


Ga met je oude make up product naar de Kruidvat finialen waar ze het merk NYC verkopen. Lever het make-up product in en je mag een zelf gekozen gloednieuw product van NYC mee naar huis nemen.
Het enige wat je moet doen is het printen van deze groupon
Je mag een leeg of oud product inleveren, maakt niet uit van welk merk. Sounds very nice!

In de Kruidvat in Zetten verkopen ze zover ik weet nog niet NYC. Dus ik zal naar Elst moeten gaan, misschien ga ik morgen middag wel even naar Elst. Want ik wil zeker kennis maken met dit nieuwe product. Ik heb er nog niks van gekocht dus deze actie komt goed uit. Maar over de vraag: "Wat ga ik inleveren moet ik nog even over nadenken". Ik denk dat ik maar een hele oude nagellak ga inleveren die heel stroperig is! Alstublieft Kruidvat! (:

- Deze actie loopt alleen van 18 april tot 24 april 2011. 
- Je mag één product inruilen per coupon.
- Per persoon maar één coupon.

Ik weet wat ik morgen ga doen! Jullie ook?

Meestal zit mijn hele inbox vol met mailtjes van de Kruidvat, reclame van aanbiedingen, tips van de extra voordeel kaart en noem maar op! ...

2 reactie(s):

Savannah zei

Ik heb vanmiddag een essence foundation die een tint te donker was ingeruild voor het Mosaic Face Powder van NYC in kleur 725A Rose Glow.

Ik heb nog een heleboel make-up producten die ik niet gebruik, ik vraag me af of ik weer iets in kan ruilen of is er een bepaalde code waardoor je maar 1x kunt ruilen?
x

Hee Savannah!
Het is de bedoeling dat je maar 1x komt. Anders zou het niet eerlijk zijn. Maar er zit geen speciale code op want iedereen print de coupon zelf uit. Dus je zou meerdere keren kunnen gaan, ze herkennen je toch niet. Het is het proberen waard, toch? (: