Persoonlijk artikel

15:18 Nannick 0 Comments


Dit gaat niet over beauty & fashion, maar ik vond het jullie toch leuk om te laten weten. Het is toch een persoonlijk artikel, dus dat hoort ook bij mijn blog! 22 april ben ik voor het eerst naar het concert van Kane geweest. Hij kwam in Ahoy in Rotterdam. Eerder was ik naar Anouk en Madonna geweest. Maar uiteindelijk was ik toch benieuwd naar Kane. Ik stond helemaal vooraan dus ik kon lekker veel foto's maken en ook nog is dichtbij.


Al deze foto's heb ik zelf gemaakt. Het zijn er eigenlijk best veel, ik heb er een stuk of 200 gemaakt. En dit waren de foto's die scherp zijn en er ook leuk uit zien.

Dinand

Dennis en Dinand

Dinand

Niet ingezoomd

Dinand

Dinand

Dinand

Dinand

Dinand

KANE
Van te voren wist ik al dat ik Ben Saunders als voorprogramma had, en dat vond ik erg leuk. Door hem begin ik soul muziek toch een beetje leuk te vinden. Zijn eerste liedje: Kill For A Broken Heart vond ik erg leuk en ik was dan ook heel erg benieuwd naar zijn nieuwe album en performance op het podium. Van Ben Saunders heb ik ook een paar foto's gemaakt.

Ben Saunders

Ben Saunders

Band van Ben Saunders

Ben Saunders
Ik ging met mijn vader en ik heb het erg naar mijn zin gehad, ik snap dat niet iedereen naar een concert gaat/mag op jonge leeftijd. Maar eigenlijk ben ik daarmee opgegroeid. Mijn ouders gingen ook al vroeg naar concerten van artiesten die ze leuk vonden/vinden.

Mijn vraag aan jullie is dan ook: ben je wel eens een keer naar een concert geweest, zo ja van wie? Of vinden je ouders het nog niet goed?

Eind van het jaar staat weer een nieuw concert gepland! Dus dat wordt weer sparen, rond november ga ik namelijk naar Anouk om haar nieuwe album live te horen. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Dit gaat niet over beauty & fashion, maar ik vond het jullie toch leuk om te laten weten. Het is toch een persoonlijk artikel, dus dat ...