Rimmel london extra lash building mascara

01:02 Nannick 0 Comments


Alweer een tijdje geleden was er een aanbieding bij de Kruidvat, als je een Libresse verpakking kocht kreeg je de Extra Super Lash Building Mascara van Rimmel London er gratis bij. Ik was erg benieuwd naar de mascara's van Rimmel London. Dit was een leuke en goedkope manier om dat uit te testen. Ik gaf me moeder de opdracht om de Libresse verpakking te kopen. En eind van de dag had ik een gloednieuwe mascara van Rimmel london in mijn stash! Is de zoektocht naar de perfecte mascara bij deze mascara gestopt?


Deze mascara belooft super lange wimpers en het houdt je wimpers in goede staat. De verpakking is eigenlijk niet zo heel erg bijzonder, maar het is niet lelijk. Volgens Rimmel London: "Builds a natural to dramatic look. Super lash separation. Suitable for sensitive eyes. Ophtalmologically tested"


Het borsteltje loopt van breed naar een punt. De punt is niet erg smal waardoor je de korte haartjes dicht bij je ooghoek niet mee kan nemen. Verder is het borsteltje net zoals alle andere standaard mascara's.
De mascara ligt goed in de hand, deze is alleen wat kleiner dan de normale mascara's. Er zit 8 ml in.

En dan nu de swatches, worden mijn wimpers nou echt langer? En lijken ze natuurlijk? Oordeel zelf maar door de volgende foto's te bekijken.

Oog zonder mascara

1 laag mascara gebruikt

2 lagen mascara
Allereerst voordat je denkt van: "Wat zijn dat voor een rare vlekken op je gezicht, dat was de zon die lekker fel scheen. En tenslotte krijg je buiten alleen maar betere foto's. Oke met vlekken dan :).

Me wimpers worden wel iets langer, alleen ik vindt het niet super natuurlijk eruit zien. De mascara is mooi en fijn alleen ik heb zo mijn betere mascara's. Maar de mascara klontert helemaal niet. Het grootste nadeel vind ik nog wel de geur, die is zo vies! Ik weet niet waarna het ruikt maar een hele aparte vieze geur.

Voordelen:
- Verkrijgbaarheid
- Langere wimpers
- Klontert niet
- Verpakking

Nadelen:
- De geur
- De prijs: €9.95
- Geen smalle punt bij het borsteltje

Ik kan meer voordelen opnoemen dan nadelen, dus dan is deze mascara nog best goed! Deze Extra Super Lash mascara van Rimmel London kun je kopen bij het Kruidvat, DA en Etos. Voor €9.95.

Alweer een tijdje geleden was er een aanbieding bij de Kruidvat, als je een Libresse verpakking kocht kreeg je de Extra Super Lash Building...