Aankomende week

16:59 Nannick 0 Comments

Ja, dit is weer een persoonlijk artikel. Deze week is namelijk anders dan anders en dat gaan jullie ook merken op lovebeautyandmore qua updates. Want deze week begint namelijk mijn maatschappelijke stage. Dit moet ik voor school doen om meer dingen zelf te kunnen regelen, en om vrijwillig werk te verrichten. Vandaag ben ik al aan de slag geweest. Ik doe deze stage een week lang en jammer genoeg heeft dat ook gevolgen voor lovebeautyandmore. Maar ik zit ook met een aantal probleempjes, in verband met Blogger en Wordpress. Want ik wil iets nieuws aan lovebeautyandmore.

Aller eerst over de stage, ik geef samen met een vriendin danscursussen op basisscholen. We hebben van alles samen bedacht, een warming up, verschillende dansen, etc! Het was allemaal erg leuk om te doen, maar vandaag begon het ook echt. We hadden vandaag groep 3 en groep 8. Ik was vanochtend erg benieuwd hoe het ging lopen en of alle kinderen het wel leuk vonden. Gelukkig is alles goed gegaan en leerden de kinderen vrij snel! Het was zeker een gezellige en geslaagde middag. Nu nog de rest van de week!

Maar nu even over lovebeautyandmore, ik zit een beetje te stoeien met "Blogger". Hier heb ik mijn site mee ontworpen, alleen ik vind het niet meer zo handig. Blogger is handig te gebruiken als je net pas begint met het schrijven op je blog. Maar eigenlijk is het niet zo 'groot'. Ik zit te denken om met Wordpress aan de gang te gaan, omdat het veel meer mogelijkheden biedt. Ik nam gister een kijkje op deze site, mezelf aangemeld maar het zag er vrij moeilijk uit. Hetgeen wat me het meest opviel is dat je voor audio of filmpjes moet betalen, nou is dit niet een probleem omdat ik nu bijna geen filmpjes plaats. Maar ik denk dat ik later dat misschien wel wil doen. En ik heb maar 3GB aan media, denk aan foto's. Dat is erg weinig, dat zou betekenen dat ik maximaal 256 berichten kan schrijven met in elk bericht maximaal 4 afbeeldingen. 256 berichten, dat is echt te weinig, ik zit nu rond de 200. Moet je na gaan hoe snel dat gaat. Dus ik moet telkens betalen (ongeveer €20) om meer GB te krijgen.
Als ik al voor Wordpress kies dan komt er sowieso een andere lay-out, veel strakker en overzichtelijker. Maar voordat ik de lay-out eenmaal heb zijn we weer een paar maanden verder. Het kost namelijk nogal veel tijd om er iets leuks van te maken. Net zolang ik tevreden ben, en ik kan je vertellen: ik ben niet snel tevreden.

Ik ben net thuis en ik ben gelijk begonnen met het schrijven van dit artikel, ik heb weinig tijd om berichten te schrijven.Want tussen de stage door moet ik ook verschillende dingen nog regelen. Ik hoop zoveel mogelijk te kunnen gaan schrijven. Het enige wat je kunt verwachten is dat er deze week geen 2 artikelen per dag online staan. Dit vind ik wel jammer. Als er trouwens nog andere website's zijn waarmee ik mijn site kan ontwerpen en verbeteren dan hoor ik het graag in de comments. En ik ga NU aan de slag met zoeken...

Ja, dit is weer een persoonlijk artikel. Deze week is namelijk anders dan anders en dat gaan jullie ook merken op lovebeautyandmore qua upda...