Celeb Look; Selena Gomez

16:36 Nannick 0 Comments

Elke maandag (dit keer dinsdag) plaats ik een berichtje waarin ik een Celeb look aan jullie laat zien. Celebs zien er altijd perfect uit, mooie make-up en de rest van het lichaam ziet er gewoon goed uit. Natuurlijk hebben wij niet elke dag een styliste klaar staan om onze make-up en haar te doen. Was het maar zo! :)
Er zijn zoveel bekende celebs in de wereld, maar welke is nou het mooist? Daar zijn de meningen erg verschillend over, iedereen heeft natuurlijk een eigen smaak. Ik kies een mooie celeb uit, op basis van mijn mening. Deze week is het Selena Gomez. Sorry voor het late berichtje, dit artikel zou eigenlijk gister online moeten staan.


Selena Gomez is een mooie meid, en ze heeft een heel lief gezichtje.
Ik vind haar niet de aller mooiste celeb, maar alsnog past ze wel in dit artikel. Ik heb verschillende plaatjes van haar gezocht op het internet.



Dit is een leuk plaatje, ik vind haar leuk op de manier hoe ze op foto's staat. Net als deze, hier heeft ze wel een 'jong' gezichtje. 


Aah! Haar kleur van haar huid is zo  mooi, met haar zwarte haar is het helemaal mooi. Hier heeft ze de make-up vrij neutraal gehouden.


Deze foto vind ik heel erg leuk, ik vind alleen de smokey eye niet mooi bij haar staan. Doordat haar haar al zwart is vind ik het minder mooi. Laat ze maar neutrale make-up dragen.


Selena Gomez kijkt op deze foto lekker vrolijk, ze heeft mooie lippen alleen hier lijkt het net alsof ze geen make-up op heeft. En het staat haar niet verkeerd, toch?


Op deze foto lijkt ze al een stuk ouder, en haar make-up vind ik deze keer wel mooi. Haar ogen springen eruit met daarbij mooie nude kleurige lippen.


Deze foto vind ik echt super leuk, hier is haar make-up echt super mooi. Het staat goed bij haar en het is niet te zwart. En om het zwart te breken mooie roze lippen. Wat ze aan heeft qua kleding vind ik weer iets minder.


Deze foto is ook al zo mooi, ze ziet er een beetje als een engel uit. En haar ogen zijn zo mooi! Zie ik dat nou goed? Haar haar, is het donker bruin? Dat zag ik ook al bij de 4de foto, het staat haar best mooi met daarbij haar bruine ogen. 

Wat vinden jullie van Selena Gomez?

Elke maandag (dit keer dinsdag) plaats ik een berichtje waarin ik een Celeb look aan jullie laat zien. Celebs zien er altijd perfect uit, mo...