De vernieuwde Colossal

13:19 Nannick 0 Comments

De welbekende Colossal van Maybelline ligt al heel lang in de winkels, en het is een van de meest verkochte mascara's. Maybelline heeft de Colossal een nieuwe formule gegeven waardoor Cat Eyes ontstaat. Deze mascara zorgt voor 8x volume en heeft een nieuw borsteltje en een collageenformule. Ik ben al helemaal verliefd op deze nieuwe mascara, ik denk dat het toch maar tijd wordt om deze mascara van Maybelline wél aan te schaffen.

De Cat Eyes mascara vind ik er heel leuk uit zien, vooral dat panterprintje op de dop. Dit zorgt toch weer voor een nieuwe touch aan de Colossal. Ik zou deze mascara alleen al kopen om de nieuwe verpakking. De Colossal met een luipaard twist. I love it!


Maar niet alleen de verpakking is nieuw, vooral het borsteltje is heel anders vergeleken met de Colossal. Het borsteltje is veel dunner en er zitten sterkere haartjes aan. De haartjes zorgen ervoor dat al je wimpers worden meegenomen, doordat het borsteltje in een punt afloopt neem je zelfs de kleinste wimpers in je ooghoek mee. Het borsteltje geeft een draai aan je wimpers waardoor je wimpers veel langer lijken met een optimale volume. Net als een kat dus. 


De collageenformule zorgt ervoor dat je egale en volle wimpers krijgt. Ook zitten er verzachtende stoffen in zoals jojobaolie, glycerine en palmolie. Dit zorgt ervoor dat je de mascara gemakkelijk kan aanbrengen en dat je geen last hebt van zware wimpers. 

De Cat Eyes mascara kan je kopen voor €13.49 bij de drogist bij jou in de buurt. En ik ga er nog eens over nadenken of ik deze mascara ga kopen. Hij ziet er wel erg mooi en leuk uit! En de werking is natuurlijk ook goed.. Kopen jullie deze vernieuwde Cat Eyes voor de verpakking of de werking?

De welbekende Colossal van Maybelline ligt al heel lang in de winkels, en het is een van de meest verkochte mascara's. Maybelline heef...