Eveline Cosmetics - Liquid Precision Liner Waterproof

17:14 Nannick 0 Comments


Een tijdje geleden kreeg ik een aantal producten van het merk Eveline Cosmetics binnen, waaronder ook deze eyeliner. Eigenlijk kwam het pakketje precies op tijd bij mijn huis want mijn eyeliner stift die ik gebruik (van Essence) was een beetje aan het opraken. Dus kon ik mooi deze eyeliner uit gaan testen. Ik had van Eveline Cosmetics nog nooit gehoord, misschien jullie wel? Zo ver ik weet word het merk alleen online verkocht via hun website www.evelinecosmetics.nl . Ik heb deze eyeliner uitgebreid kunnen testen en hier heb ik voor jullie een review. Ben je benieuwd naar mijn reactie op dit product.

Ik kan jullie vertellen dat mijn mening op verschillende gebieden erg van elkaar verschild. Dit is niet het enige product dat ik opgestuurd heb gekregen. Lees daarvoor dit bericht dan.

De verpakking vind ik tegen vallen, hier hadden ze voor mij wel aan mogen werken. Het is heel simpel en oogt heel goedkoop. Eigenlijk is het product ook goedkoop maar het is leuker om een product in je handen te hebben dat qua uiterlijk een hogere prijs heeft. Nou, dat had ik dus niet. Ik vind het bijna saai, maar tenslotte gaat het niet alleen om het uiterlijk. Aan de lange dunne dop zitten voor- en nadelen. Om te beginnen met het nadeel is dat het niet opvalt in je stash. De inhoud is ook erg weinig, ik vraag me af hoe lang het duurt voordat dit helemaal op is. Er zit 4ml in! De dop is zwart en heel erg dun, het voordeel hiervan is dat je het iets makkelijker kunt aanbrengen. Je kunt eindelijk je vingers ver van je ogen vandaan op het product zetten.


De applicator is anders dan anders. Tenminste, anders dan dat ik gewend ben. Deze applicator heeft namelijk een hard puntig sponsje. Het is eigenlijk helemaal niet sponsig, het lijkt er een beetje op maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. De applicator vind ik fijn werken en je krijgt er (als je het heel voorzichtig aanbrengt) hele dunne lijntjes van. Dit is me een paar keer gelukt, ik moet wel zeggen dat je vast moet wennen aan de manier hoe het aangebracht moet worden. Maar na een paar keer oefenen lukt dat vast wel. 

Applicator
Hier zie je de applicator met de vloeibare eyeliner eraan. Er zit best veel eyeliner op de applicator, meestal schuif ik expres voordat ik de applicator 'eruit' haal even langs de rand zodat er minder vloeistof op de applicator zit.


Op deze foto zie je het 'spons effect' heel goed, dat is wat ik net bedoelde. Het ziet er zacht uit maar het is in het echt alles behalve zacht.


De swatches van deze Liquid Eyeliner zijn dik in orde. De pigmentatie is heel goed, en diep zwart! Ik heb 2 strepen gezet, 1 dunne en een dikke. Je kunt met deze eyeliner qua dikte van de lijntjes alle kanten op. Ik gebruik liever de dunne streep, de rechter dus. Of deze waterproof is? Ja! Dat is een dik pluspunt voor deze eyeliner, ik moest goed boenen voordat ik het van mijn arm af kreeg. En dat is een goed teken, deze eyeliner overleeft echt wel een regenbui! Je hebt een goede make-up remover nodig om deze streep weg te krijgen. Zelf vind ik de vorm met olie het handigst werken! 

Nog even alles samengevat, over de verpakking ben ik niet tevreden en het ziet er saai en goedkoop uit. Dit mogen ze echt verbeteren, de inhoud is ook niet erg veel. Maar misschien heb ik een sample versie. Over de pigmentatie heb ik weinig te zeggen, een mooie zwarte kleur die lang blijft zitten. Waterproof dus en overleeft zeker weten een regenbui. Alleen met de applicator is het voor de eerste paar keren flink oefenen. Maar als je dat goed kunt dan heb je een mooi dun lijntje.

Al met al vind ik dit een goede Liquid Eyeliner, je kunt de cosmetica van Eveline Cosmetics alleen via hun webshop kopen. Deze eyeliner kost op dit moment €4.95. Eveline Cosmetics test niet op dieren! De reviews over de andere producten komen nog, ik ben ze nog aan het testen.

Een tijdje geleden kreeg ik een aantal producten van het merk Eveline Cosmetics binnen, waaronder ook deze eyeliner. Eigenlijk kwam het pak...