H&M Cosmetica - nieuwe collectie

19:42 Nannick 1 Comments

Jullie denken vast: "Hee, dit artikel had ik toch al een keer gelezen? Huh, raar dat dit nu bovenaan staat!" Dit is de tweede keer dat ik dit artikel moet schrijven, jullie hebben helemaal gelijk. Blogger heeft er 2 dagen uit gelegen, daardoor konden alle gebruikers van Blogger niks meer uploaden. Ik kon zelfs niet inloggen, er kwamen dus geen updates. En alle berichten vanaf woensdag zijn weg. 1 artikel is gelukkig geplaatst bij concepten maar het bericht van de h&m cosmetics is dus verwijderd.

Ik kijk regelmatig bij de webshop van de h&m, tegenwoordig heeft elke bekende winkel wel een online webshop. Wat ik zelf erg handig vind, als je geen tijd hebt om helemaal naar de stad te rijden. Kun je ook vanaf je luie stoel kleding bestellen. Super handig dus, alleen 'in het echt' vind ik veel leuker. Maar ik neem eigenlijk nooit een kijkje bij de make-up afdeling. Misschien komt het omdat ik daar geen ervaring mee heb, er zijn verschillende meningen over de kwaliteit. Afgelopen woensdag keek ik wel bij de make-up en er was een nieuwe collectie te koop! Kijk je mee naar de prijzen en producten?

Over de cosmetica van h&m zijn de meningen erg verschillend. Ik nam een kijkje op internet en daar las ik dat de nagellak kleurtjes over het algemeen wel prima zijn. Maar de oogschaduw heeft geen goede pigment. Het ligt er dus aan welk product je hebt gekocht. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee dus ik kan niet oordelen. Maar we oordelen eerst wel op het uiterlijk van deze nieuwe collectie.
De collectie heeft geen naam, en deze collectie is ook niet erg groot. Ik weet niet of het een tijdelijke collectie is, maar ik denk dat deze producten tot na de zomer te koop zijn.


De h&m heeft in de webshop 3 nieuwe lipglosses in de aanbieding. Ze hebben een leuke verpakking maar niet echt handig verpakt. Het is een tube waarmee je de gloss eruit kunt knijpen. Niet erg hygiënisch dus. Deze lipglosses hebben allemaal een apart smaakje zoals Apricot & Peach, Coconut & Lime en Watermelon. Ze zijn te koop voor €2.95.

Er zijn ook nog 3 nieuwe kleuren nagellak bij gekomen. Het zijn een beetje standaard kleuren, maar dat wil niet zeggen dat ze niet leuk zijn. De kleuren zijn turkoois, wit en beige. Een nagellak potje kost €2.95 net als de lipglosses.
Kijk deze leuke make-up/toilet tasjes eens! Ik vind ze echt super leuk, vooral die lichte (wit en beige) is super sweet. Make-up tasjes vind ik altijd lastig om te zoeken, meestal zijn ze veel te klein. Maar deze is precies goed, het formaat is 14x22 cm. Dit make-up/toilet tasje kost maar €3.95. 

En als laatste is er ook nog een nieuwe bodyscrub toegevoegd. Het ziet er fris uit, het heeft een geur van Coconut & Lime. Dezelfde geur als de lipgloss. De bodyscrub kost €2.95. Geen geld dus!

Deze collectie is niet erg groot, de prijzen zijn betaalbaar. Het is budget, en is verkrijgbaar in de webshop van h&m. In de winkels heb ik deze producten nog niet gezien, maar misschien komt dat nog. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de make-up/toilet tasjes! 

Hebben jullie ervaring met de cosmetica van de H&M?

Jullie denken vast: "Hee, dit artikel had ik toch al een keer gelezen? Huh, raar dat dit nu bovenaan staat!" Dit is de tweede keer...

1 reactie(s):

Dat blauwe tasje is erg leuk ;D Denk dat ik die binnenkort eens even aanschaf!