Lady Gaga een trendopvolger

16:16 Nannick 1 Comments

We zijn van Lady Gaga gewend dat zij altijd de eerste stap zet naar een mogelijke trend. Daar bedoel ik niet mee dat alle dingen die Lady Gaga doet, ook echt een trend worden. Dan was dat ons natuurlijk allemaal al lang opgevallen. Nee, deze keer volgt Lady Gaga de trend. We zagen Rihanna en Blake Lively al met een andere haarkleur, namelijk rood. En daar kon Lady Gaga met haar blonde lange lokken natuurlijk niet mee achterblijven. Vandaar dat we Lady Gaga vanaf nu ook tegenkomen met een rode haarkleur!

Ze staat op de cover van The Rolling Stone. Dat is een Amerikaans tijdschrijft. Met haar donker rode lippen en haar bijna onzichtbare wenkbrauwen lijkt de foto wel een beetje raar. Maar zoals we gewend zijn, Lady Gaga staat nooit met iets 'normaals' op de foto.

Maar even over haar nieuwe haar, ik vind het niet verkeerd staan. I like that color! Ik vind de kleur in ieder geval beter staan dan bij Blake Lively. Als het aan mij lag mag zij haar oude haarkleur weer terug nemen. Maar bij Lady Gaga staat het helemaal niet verkeerd, leuk die strik van haar op haar hoofd. Die we inmiddels wel kennen, bij haar blonde haar droeg ze deze strik ook wel eens.

Ik ben fan van haar muziek, en nu voor tijdelijk ook even van haar hair. Maar voor de rest niet! Wat vinden jullie van de nieuwe coupe van Lady Gaga ?

We zijn van Lady Gaga gewend dat zij altijd de eerste stap zet naar een mogelijke trend. Daar bedoel ik niet mee dat alle dingen die Lady ...

1 reactie(s):

Ik ben bevooroordeeld; ik ben een enorme Gaga fan. Ik vind vrijwel elke kleur goed bij haar staan ;) Ik heb ook de rest van de photoshoot gezien en ik vind dat deze kleur haar heel zacht en romantisch maakt. Ik hoop ook dat ze deze kleur vaker zal dragen!