NOTD || Essence Nail Art Magnetics - Miracle Shine!

07:39 Nannick 4 Comments

Sinds het vernieuwde assortiment kom ik regelmatig in de Kruidvat. Om stiekem te kijken of de nieuwe producten er al liggen, jammer genoeg is de Kruidvat in Zetten niet zo snel met nieuwe producten en Limited Editions. Het schap van Catrice bijvoorbeeld wordt bijna niet bijgevuld en er komen geen nieuwe kleuren of producten, dus ook geen Limited Editions. En ja het vernieuwde assortiment van Catrice zal er dan ook nooit komen. Bij de producten van Essence gaat het gelukkig wat beter, er liggen regelmatig Limited Editions maar niet volledig. Gelukkig lagen er wel een paar magnetics nagelak potjes. Het was geen moeilijke keuze, er waren maar 5 verschillende kleuren om uit te kiezen. Ik koos de een na lichtste kleur en nam gelijk het magneetje mee waarmee je leuke strepen op je nagels krijgt. Ben je al benieuwd?

Over het magneet kan ik heel kort en krachtig zijn, het is een flut ding. Dit was echt een verkoop praatje, en ik geloofde het ook nog. Terwijl het veel makkelijker kan, het magneet waarmee je een leuk streepjes patroon op je nagels krijgt kun je vergelijken met een magneet op de koelkast. Ik had het met veel plezier gekocht en ik ging gelijk aan de slag. Bij mij werkte het niet! Ik gaf de moed na 2 uur zitten prutsen op. Een paar nagels zijn gelukt maar de rest zag er niet uit. Ik heb het er gelijk afgehaald dus ik heb geen foto's. Maar ik kan je vertellen dat het alleen werkt als je vlakke nagels hebt. Dus geen deukjes of ribbeltjes. Gewoon vlak. Dat heb ik niet dus vandaar dat het niet werkt. Je moet het magneet heel dicht boven je nagels houden en ik stootte telkens wel tegen mijn nagels aan waardoor het niet mooi werd. Geen magneet meer voor mij, maar toen bleef de magnetic nagellak wel over. Oh ja nog een laatste tip, gebruik geen base coat want dan werkt het ook niet.


Dit is de magnetic nagellak die Miracle Shine! heet. In het potje ziet het er holografisch uit. Ik zie de kleuren paars, groen, blauw, grijs en geel. Het leek me een leuke kleur nagellak! Hier zie je het kleurtje op mijn nagels.
Essence - Miracle Shine!
Zie jij al die kleuren die ik net opnoemde nog? Inderdaad, geen holografisch effect dus. In het potje ziet het er heel anders uit dan op mijn nagels. Eigenlijk is alleen de grijze kleur duidelijk te zien, als ik mijn nagels beweeg zie ik ook geen andere kleuren. Ik vind het zo eerlijk gezegd een saai kleurtje. Jullie niet?
De kwaliteit van de nagellak is wel goed, alleen het 'lakken' gaat niet zo fijn. De nagellak is super snel droog en als je er 2 keer over heen gaat is de substantie heel erg dik en krijg je strepen. Het was daarom nogal moeilijk om deze nagellak in één keer goed te lakken. Het is me aardig goed gelukt alleen ik vind dit niet een kleurtje om nog een keertje te dragen. Ik gebruik de kleur wel voor een nail art. De houdbaarheid weet ik niet want ik heb het maar een half uurtje gedragen, de kleur werd te saai.

Deze magnetic nagellak zijn te koop bij het Kruidvat, ze staan bij het vernieuwde assortiment. De prijs ben ik vergeten want het is alweer een tijdje geleden dat ik deze nagellak had gekocht. Volgens mij was het €2.95 maar dat weet ik niet zeker. De magneet heb ik trouwens aan een vriendin gegeven, die heeft wel vlakke nagels en ze is er erg blij mee volgens mij!

Hebben jullie al kennis gemaakt met het magneet, en werkt het bij jullie?

Sinds het vernieuwde assortiment kom ik regelmatig in de Kruidvat. Om stiekem te kijken of de nieuwe producten er al liggen, jammer genoeg...

4 reactie(s):

Hi there how are you?

I was looking at your blog, and I like it and I want to invite you to visit my blog, and if you follow me, I will follow you. I hope to hear from you soon...

Jesse

Wat jammer, de kleurtjes in het potje zagen er erg leuk uit!

Goed artikel!
ik heb er ook een stukje over geschreven.

Anoniem zei

Ik heb m ook net gekocht en vind het super hij werkt goed ook als je geen vlakke nagels hebt je moet het alleen een beetje onder de knie krijgen...