NOTD || Paris Memories Nail Polish #240

14:18 Nannick 3 Comments


Ik heb jullie wel eens eerder verteld over de cosmetica van Paris Memories. Het merk is niet erg bekend, maar dat komt omdat het in weinig winkels wordt verkocht. Zover ik weet alleen bij de Surprise Shop in Kronenburg. Ik heb van Paris Memories ook een palette en die beviel me erg goed, de nagellak heb ik ook. Eigenlijk dacht ik dat ik meer kleurtjes van dit merk had, maar ik heb er maar één kunnen vinden. Namelijk nummer 240, het nagellak kleurtje heeft jammer genoeg geen naam. Maar met '240' neem ik genoegen, het gaat uiteraard om de kwaliteit en de kleur.
Ik snap echt niet waarom me deze kleur nu pas opvalt. Moet je kijken hoe mooi, oké! dit is op dit moment mijn favoriete kleur. Een licht paarse kleur met een beetje shimmer erin, i love it. Dit kleurtje heb ik al super lang maar ik had even wat eerder moeten opletten.


Het kwastje wat erin zit is normaal, het is fijn in gebruik en ik zie eigenlijk geen nadelen. Het is een best wel dik kwastje dus eigenlijk vind ik dat wel fijn. Ik had 2 lagen nodig om mijn nagels volledig te dekken. Bij 1 laag is het een 'net niet' geval. Ik ga liever voor 2 lagen, het staat veel mooier. Het heeft een mooie finish en ik ben er heel blij, ondanks dat ik dit kleurtje al super lang heb. De houdbaarheid is prima, gewoon normaal.

De verkrijgbaarheid is wat minder, zo ver ik weet is het merk Paris Memories alleen te koop bij de Surprise Shop in Kronenburg. Via internet kan ik niks vinden, dus je moet even goed zoeken. Paris Memories heeft best wel een groot assortiment, vooral van nagellak dus er is genoeg keuze.



Ik kan het maar niet uitstaan dat ik dit kleurtje niet veel eerder heb gevonden, nu ga ik al die tijd inhalen en dit lakje vaak genoeg dragen zodat ik hem weer zat ben!

Ik heb jullie wel eens eerder verteld over de cosmetica van Paris Memories. Het merk is niet erg bekend, maar dat komt omdat het in wei...

3 reactie(s):

Super mooi kleurtje! Het merk ken ik zelf niet helaas.

Daphne zei

het merk is soms ook bij de douglas te koop!! in Hengelo ov wel! ik heb er zelf al iets van 8 kleuren van ze zijn echt heel fijn+mooi!
hopelijk heb je er wat aan.

Janine zei

Waar komt dit merk oorspronkelijk vandaan?
en waar kun je vinden welk nummer?