Oranje is HOT!

18:44 Nannick 2 Comments

Oranje is niet een kleurtje wat iedereen standaard in haar stash heeft zitten. Maar het is wel de kleur die staat voor Nederland, dan zou je denken dat oranje best bekend is. Daar vergissen wij ons in, oranje is de kleur die het minst word aangeschaft. Zo kun je aan alles denken, van oogschaduw tot lipgloss. Dragen jullie het wel eens? Oranje lippen? Je ziet het deze zomer echt heel erg veel, van heel donker tot licht oranje. Het maakt allemaal niet meer uit zodra het maar oranje is! De oranje lippen kom je vaak tegen bij reclames en campagnes, denk maar aan de campagne van L'Oreal Paris. Wij zijn trots op ons land, maar zijn we vanaf nu ook trots op onze oranje lippen?

Oranje lippen ben ik al veel tegen gekomen bij verschillende catwalks, het staat fris, girly en funny! Door de oranje kleur komt je haar en je ogen meer naar voren. Oranje is eigenlijk best wel een makkelijke kleur want het past bij iedere huidskleur. Zelfs meiden met een hele bruine huid en meiden met een hele lichte huid (zoals ik). Erg handig dus.

Het is ook prettig dat je rondom je felle oranje lippen niet zoveel andere producten hoeft te gebruiken, voor in de zomer is dat zeker ideaal. Ik vind het nooit zo fijn om met heel veel make-up te lopen terwijl het super warm is. In de zomer heb ik er eigenlijk ook nooit zoveel zin in, ik wil er wel goed uit zien maar het hoeft niet over the top. Je hoeft je look dus verder niet heftig te maken, je lippen knallen eruit dus het is voldoende om een beetje mascara op te doen, hele lichte oogschaduw en een blush voor een mooi en zomers kleurtje. De ultieme zomerlook dus, je hoeft er niet veel voor te doen. Alleen het kopen van een oranje lipstick/gloss dan, want ik denk niet dat iedereen de kleur oranje standaard in haar stash heeft zitten.


Houden jullie oranje op zijn plaats bij Koninginnedag of gaan jullie mee met deze trend?

Oranje is niet een kleurtje wat iedereen standaard in haar stash heeft zitten. Maar het is wel de kleur die staat voor Nederland, dan zou je...

2 reactie(s):

Ik draag nooit oranje. Het is zeker mijn minst-favoriete kleur :P

Ik heb het nog nooit gedragen maar ik denk dat een licht oranje kleurtje wel leuk staat! Maar dan moet ik het kleurtje eerst nog kopen (: