Shoppen in Den Bosch

16:45 Nannick 0 Comments

Ik ben gek op shoppen, hopelijk weten jullie dat inmiddels al. Als jij mij blij wilt maken moet je zeker met me gaan shoppen, daar ben ik altijd wel voor in. Dit keer staat de hele zaterdag volgepland (morgen dus), ik ga namelijk shoppen in Den Bosch. Ik ben er nog nooit geweest, en vooral niet om daar een dagje lekker te gaan shoppen. Ik heb lekker veel geld gespaard en ben van plan om veel uit te gaan geven, de winkels in Den Bosch zijn mij vrij onbekend maar er zullen vast wel wat winkels tussen zitten die me bekend voor komen. En ik hoop dat ik met veel tassen en spulletjes terug kom, dat vind ik nog wel het allerleukste van shoppen. Plus niet te vergeten het kijken naar make-up in dure winkels zoals de bijenkorf, Douglas en de MAC. Weet jij nog een paar leuke tips qua winkels?

Oké ik ben dus nog nooit in Den Bosch geweest, ik weet zeker dat het een leuk en gezellig dagje wordt. Maar ik weet dus niet welke winkels daar ongeveer te vinden zijn. Dus weet jij nog een leuke winkel, let me know bij de comments!

Ik heb veel dingen in gedachten die ik wil kopen maar bij sommige dingetjes weet ik niet waar ik moet beginnen met zoeken. Benieuwd naar mijn wishlist?




Cosmetica
- Crack nagellak van Essence, ik zoek bij elke Kruidvat die ik tegenkom naar een crack lakje. En natuurlijk net als ik kom is alles daarvan uitverkocht. Niet eerlijk! Als ik ik die niet kan vinden dan ga ik zoeken naar de Claire's, daar hebben ze namelijk ook crack polish!
- Confetti nagellak van Essence, ook dit is telkens uitverkocht als ik de Kruidvat binnen stap. Hopelijk heb ik dit keer een beetje geluk.
- Laten we maar gewoon het hele assortiment van Essence benoemen, want daar ben ik benieuwd naar. In het bijzonder voor de leuke kleurrijke nagellak en de My Skin collectie. Oh en dan ook gelijk het assortiment van Catrice, eigenlijk ben ik daarvan het meest benieuwd naar de oogschaduw!
- MAC nail polish Frayed To Order uit de MAC Jeanius collectie. En ik begin met zoeken bij de Bijenkorf!
- Het uitbereiden van mijn kwasten stash.
- Ohja en als absolute must een nieuw opbergsysteem voor mijn make-up. En vooral een leuke make-up tas voor mijn dagelijkse make-up!


Ik hoop eigenlijk niet dat ik dit allemaal tegelijk vind, want dan ben ik zo door mijn geld heen. En ik wil ook graag leuke zomerkleren kopen. Want ik wil het liefst natuurlijk nieuwe zomerkleren in de zomer dragen, en niet kleren van vorig jaar. Al zijn sommige van vorig jaar gewoon te leuk om in de kast te laten liggen. Hier komt mijn fashion wishlist.






Fashion
- Ik wil graag een nieuwe bikini kopen, ik doe inmiddels al 2 jaar met mijn bikini die ik in Frankrijk heb gekocht. En ik vind het nog steeds een super leuke bikini, goede aankoop geweest dus. Deze 2 bikini's die je bij de collage ziet zijn allebei van de h&m en ik vind ze erg leuk. Bij de bandeau-bikini's heb ik mijn twijfels, ik twijfel of het bij mij staat. Maar dat is gewoon een kwestie van passen. Misschien kom ik wel een hele andere leuke bikini tegen.
- Een jumpsuit, kort of lang het maakt niet uit. Het staat zo leuk en ik zie mezelf al helemaal daarin lopen! Ik vind het lekker comfortabel, simpel maar toch heel fashionable. Als ik er een koop wil ik hem wel het liefst in het zwart.
- De Chino broek! I gonna love it! Serieus, hoe meer mensen ik ermee zie lopen hoe leuker ik het begin te vinden. Vooral de broek bij de collage is erg leuk, de leukste kleur voor zo'n broek vind ik beige of inderdaad donkergroen! Ik kan niet wachten om het te passen, en ik hoop dat het me leuk staat.
- En als laatste heb ik nog geen nieuwe sandaaltjes, mijn leuke panterprint sandaaltjes (Dolcis) van vorig jaar vind ik nog erg leuk. Maar die zijn zwart... en die bruine van de h&m vind ik wel erg leuk!

Een hele lijst, maar dat moet ook wel als ik zoveel geld heb. Verder heb ik nog leuke dingen in gedachten van de Action, waar ik trouwens nog nooit ben geweest. Door de shoplog van Serena van beautylab begin ik de Action steeds leuker te vinden. En ja, ook bij mij staat de make-up organizer op nummer 1!
Ik heb er erg veel zin in, morgenvroeg om kwart voor 11 neem ik de trein vanaf Nijmegen bij mijn nicht. Ik ga samen met haar, eerder was ik al met haar naar Amsterdam geweest. Dat was ook een zeer geslaagde dag maar toen had ik niet zoveel geld als nu. Het wordt nu zeker weten dubbel zo leuk.
Gezelligheid en shoppen =  leuke dag!


Hebben jullie een winkel in gedachten waar je helemaal gek op bent, of zijn er juist winkels waar ik niet naar binnen moet gaan. Tell me in de comments. Morgen staat er trouwens wel gewoon een update online! Ik kan jullie nu alvast voorbereiden... ik durf te wedden dat ik morgen thuis kom met hele andere dingen dan die op deze wishlist staan. Zo ben ik nou eenmaal, haha!

Ik ben gek op shoppen, hopelijk weten jullie dat inmiddels al. Als jij mij blij wilt maken moet je zeker met me gaan shoppen, daar ben ik al...