Sneak peek Eveline Cosmetics

15:23 Nannick 1 Comments



Vandaag kreeg ik een pakketje van Eveline Cosmetics binnen met de vraag of ik een aantal producten vabn hun make-up merk wilde reviewen. Tuurlijk wil ik dat, er zaten 4 producten in het pakketje. Een foundation, turbo mascara, liquid eyeliner en een lipgloss wat je lippen vergroot. Eveline Cosmetics is een make-up merk wat nog niet heel bekend is in Nederland. Sterker nog, bij mij ook niet. Totdat ik de beauty spulletjes vanochtend in mijn hand had.

Ik ga deze 4 producten natuurlijk uitgebreid testen, hier even een kleine update met welke producten ik bezig ben om te testen voor Eveline Cosmetics.

De Gigantic Volume Mascara


Het vergroot je wimpers wel 10x en de mascara blijft 16 exact de volume behouden zoals jij hem hebt aangebracht. Het geeft 100% precisie om aan te brengen. Deze mascara verzekerd je ook om vrij te zijn van klontjes. 
Ik ben erg benieuwd naar deze mascara, het heeft wel een heel erg 'vol' borsteltje. En met 'vol' bedoel ik veel haartjes en een dik borsteltje. Maar de verpakking zegt toch al genoeg?


De Liquid Precision Liner


De actieve ingrediënten van de nieuwe Liquid Eyeliner zijn onder andere copolymeren. Deze stof zorgt ervoor dat de formule zich urenlang hecht en dus bestand is tegen uitlopen en vervagen. Daarnaast bevat de Liquid Eyeliner olijfextracten die de huid rond de ogen kalmeert en zijdezacht maakt. Uiteraard is ook de Liquid Eyeliner parfumvrij, niet op dieren getest en bevat het geen dierlijke grondstoffen!
Deze eyeliner bevat niet veel maar dit is niet gewoon maar een vloeibare eyeliner. De verpakking ziet er normaal uit maar er zit een applicator in. De applicator is heel hard en je kan het niet buigen. Maar deze eyeliner is wel waterproof!


De Volume lipExtreme Lipextender

Onze nieuwe Lipgloss Lipextender bevatt een aantal geheime ingrediënten, waaronder hyaluronzuur dat verkleint en gehomogeniseerd is. Dit kan in de lippen dringen en vocht aantrekken waardoor de lippen iets opzwellen. Een andere werkzame stof is Tripeptide, deze beschermt tegen vrije radicalen. Onze beta glucan zorgt voor een verbeterde afweerwaarde van de huid. Karitéboter en bijenwas maken de lippen ten slotte zacht en soepel.
Ik ben benieuwd of deze lipgloss ook echt mijn lippen vergroot. Het zal natuurlijk niet veel opvallen, hoop ik. De kleur is precies goed, nude! My favourite!




De Finish Show Foundation




Finish Show Foundation is een foundation met een vochtinbrengend en gladmakend effect, ontworpen voor alle soorten teints. De foundation is verrijkt met onderdelen die de make-up echt kracht geven zodat de teint ideaal blijft voor vele uren. Onze innovatieve 3D Hi-Tech kleur formule maakt de foundation perfect passend voor elk type huid en zorgt ervoor dat de make-up er de hele dag natuurlijk uitziet.
Deze foundation voor mij is veel te donker, dus ik heb gevraagd of mijn moeder hem wil testen. Aangezien zij veel bruiner is dan ik, en ik het donkerste kleurtje kreeg van de hele serie. En dat vond ze gelukkig leuk om te doen! En hij staat al naast haar foundation van Collistar en het Kruidvat. Ik ben benieuwd of deze foundation hoger uit de test komt dan de anderen.


Deze producten ga ik nu uittesten en zodra ik daarmee klaar ben staat er natuurlijk op www.lovebeautyandmore.nl een review online! Dus als je benieuwd bent, stay tuned!

Vandaag kreeg ik een pakketje van Eveline Cosmetics binnen met de vraag of ik een aantal producten vabn hun make-up merk wilde reviewen. T...

1 reactie(s):

nazara zei

oh cool