Wild Pearl van Naomi Campbell

07:39 Nannick 0 Comments

Naomi Campbell zag je al eerder verschijnen met verschillende parfums. Ik heb With Kisses van haar, deze parfum is echt een van mijn favorieten. Ik was blij toen ik op verschillende blogs zag dat ze weer actief is. Daarom moet ik dit jullie gewoon vertellen, na alle vorige parfums is er nu eindelijk ook een nummer 7!
Naomi Campbell komt namelijk weer met een nieuwe parfum. Genaamd Wild Pearl. Het laat je van binnen en buiten helemaal stralen. Wil je genieten van de glamour van Naomi Campbell?

De geur is geïnspireerd door Naomi Campbell zelf. Ze heeft veel positieve vrouwelijke eigenschappen en die heeft ze ook verwerkt in haar parfum. Wild Pearl is een teken van de voorjaarsdag, een teken dat de lente weer begint. Met Wild Pearl komt de huid van de vrouw tot bloei, door haar aantrekkingskracht is ze onweerstaanbaar aantrekkelijk.

Om de gedachte van de lente even vast te houden, heeft Naomi Campbell besloten om er fruitige en bloemige geuren in te verwerken. Het is een hele frisse, zoete en poederige geur!

In de top zitten watermeloen, kruidige roze peper, noten van een wijngaardperzik . Het hart is bestaat uit appelbloesem en jasmijnnoten. En de basis uit musk, cederhout en warme vanille.

En om het helemaal compleet te maken, zit in deze collectie ook nog bodylotion, shower gel en deo spray. Deze geur komt vanaf mei 2011 in de winkels te liggen.

- Eau de Toilette 15 ml €16.00
- Eau de Toilette 30 ml €24.00
- Eau de Toilette 50 ml €33.00
- Bodylotion 150 ml €9.00
- Shower gel 150 ml €9.00
- Deo spray 150 ml €9.00

Naomi Campbell zag je al eerder verschijnen met verschillende parfums. Ik heb With Kisses van haar, deze parfum is echt een van mijn favorie...