Shoplog || De hele maand juni

19:29 Nannick 0 Comments


Ik ben dan wel een tijdje 'weg' geweest maar dat betekent niet dat ik afgelopen maand niks heb gekocht. In tegendeel, ik heb juist meer gekocht. Dat snap ik eigenlijk niet zo goed, want ik ben helemaal niet naar de stad geweest. Maar dat laten we maar even achterwegen. Het gaat er om wat ik nou gekocht heb, van de beauty spulletjes natuurlijk. Onze Kruidvat in Zetten is trouwens verbouwd, en daar ben ik heel blij mee. Op een middag liep ik zomaar de Kruidvat binnen. En ik zag plotseling het hele schap van Catrice staan. Waar normaal maar een super klein (met nadruk op super klein) assortiment stond. Maar tegenwoordig met uiteraard het nieuwe assortiment, ze hebben eindelijk naar mij geluisterd....


Ik ben heel erg blij met de spulletjes die ik gekocht heb, ik had ze eigenlijk allemaal nodig. Dus ik had overal een excuus voor om het te kopen. En vele van deze spulletjes stonden ook op mijn verlanglijstje. Bereid je voor op een artikel met veel foto's, kijk snel verder!


Eindelijk, een nieuwe toilettas. Dat was echt nodig, ik had een veel te kleine tas. En mijn dagelijkse make-up paste er ook niet in. Dus redenen genoeg om een nieuwe te kopen. Ik wilde het liefst zo simpel mogelijk zodat ik hem ook niet snel zat wordt. Deze kwam ik toevallig bij de Kruidvat tegen, ze hadden hem ook in het goud en zilver. Maar zwart vind ik mooier, hij kostte rond de €2.50. Helemaal niet duur dus! 


Dit is hoe ik mijn make-up tasje elke ochtend zie, lekker vol dus!


Deze spiegel vind ik echt leuk! Ik kwam deze toevallig tegen, ook bij de Kruidvat. Eigenlijk zocht ik nog zo'n spiegeltje, want eerst deed ik gewoon me make-up op me kamer maar daar was te weinig licht. En ik gebruikte de spiegel aan de muur. En dat is ook niet echt handig. Maar ik wil wel graag een spiegel met twee kanten, een normale en de andere moet ingezoomd zijn. Gelukkig was deze dat, wel 3x! Het spiegeltje kan makkelijk staan, en valt niet om. Deze kostte ook maar €3.50. Tegenwoordig zit ik gezellig aan de keukentafel met genoeg licht, ik ben er echt blij mee!


Hebben jullie ook wel eens van het merk 2B gehoord? Ik nog nooit in ieder geval, dit Kajal Kohl Eyepencil kwam ik in de uitverkoop bak van het Kruidvat tegen. Voor maar 1 euro, dus dat was het waard om het uit te gaan proberen. 


Mijn dagcrème begon langzamerhand op te raken, dus het was tijd voor een nieuwe. Biocura is een heel fijn budget merk, wat je niet gauw in de winkels tegen komt. Maar bij de Aldi in Elst wel, daar heb ik hem meegenomen voor ongeveer €2.50. Super goedkoop dus, en je doet er echt lang mee!


Deze Gel Eye Liner van Catrice heb ik al best wel lang, die had ik al voordat ik tijdelijk stopte met lovebeautyandmore. Maar ik wilde het toch even aan jullie laten zien, dit is de bruine kleur. Zwart is zo standaard, en heb ik toch al dus vandaar de bruine kleur! De prijs is €3.99. 


Op dit palette was ik opslag verliefd, ik had al veel goede reviews gelezen over de nieuwe paletten van Catrice. De eerste die ik had gekocht was The Season's Must Have (010). De kleuren zijn echt super mooi en kunnen mooi allemaal bij elkaar in één look. Ik vind alleen de donkerbruine wat minder, deze heeft ook wat minder pigment. Dit palette gebruik ik heel veel, gewoon omdat het fijn werkt. En omdat ik weet dat Catrice zo'n goed merk is. Binnenkort kunnen jullie hier een review van verwachten. Ik wil stiekem ook die andere paletten, maar €4.99 euro is voor mij best wel veel.


Deze holografische Eyeliner van Essence ligt in de schappen en hoort bij de nieuwe limited edition "Meet me @ Holografics.com". Ik zat heel erg te twijfelen, maar uiteindelijk heb ik hem toch maar meegenomen. Er zit alleen wel weinig in, die blauwe ga ik binnenkort ook kopen. Deze Eyeliner kost €2.29.


Ik wist niet dat Essence een nieuwe 2 in 1 concealer stick in hun nieuwe assortiment had!? Deze kwam ik ineens tegen en hij leek me wel heel erg fijn, het heeft een groene kleur en een 'huidskleur'. In de winkel kon ik het niet swatchen want de doppen waren dichtgeplakt met plakband. Dus ging ik uit van de lichtste kleur, maar dat was een foute keuze. Hij is veel te licht, waardoor je een witte waas krijgt. Het kostte €2.49 en is verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren: beige, sand en nude. Ik moet dus voortaan 'sand' nemen.


Het werd echt weer tijd voor een nieuwe parfum, alweer een tijdje geleden was ik wezen shoppen in Den Bosch (dat was trouwens erg leuk en gezellig). Mijn nicht en ik kwamen uit bij de Bijenkorf, er werd ons 2x aangewezen dat er 25% korting was. Wat natuurlijk niet goed was voor onze portemonnee. Maar ik heb uiteindelijk met die korting deze overheerlijke parfum gekocht van DKNY. Hij heet Be Delicious, en ruikt naar bloesem. En de verpakking, het ziet er echt zo schattig uit! Dit is mijn nieuwe favoriete geur, voor 30ml betaal je €36.50. Ik had deze met 25% korting dus ik betaalde €27.38.


Deze kreeg ik van mijn tante opgestuurd, hoe lief! Ik wilde graag Pure Poison van Dior, en zij ging voor mij op de markt in Nijmegen kijken. En dit was dan de geur die er het dichtst bij kwam, en dat klopt. Hij ruikt echt super lekker! Ik weet dus niet hoeveel deze kostte. Maar de verpakking vind ik opzich wel bijzonder, als je de flacon in de zon houdt zie je een roze en groene gloed. Best apart. Er zit 100ml in, echt veel vergeleken met alle andere parfums. Dit is trouwens wel een eau de parfum, dus blijft het minder lang zitten. 


Hier zie je de dop! Dat maakt de flacon net weer iets mooier. Oh en onderaan de foto zie je ook goed die gloed (haha).


Ook kwam ik deze oorbellen tegen bij het Kruidvat, met 3 verschillende knopjes. Die strikjes zijn ook echt leuk, deze kostte samen €3.95. Het is natuurlijk niet echt zilver, maar de oorbellen gaan wel lang mee. En het verkleurd ook helemaal niet snel!


Dan over naar de nagellak kleurtjes, valt het op dat ik deze maand echt veel nagellak heb gekocht? Serieus, vergeleken met andere maanden is dit echt een record. Maar ik geef het nieuwe assortiment van Essence én Catrice de schuld, haha! Kijk snel verder, ik vind ze stuk voor stuk allemaal super leuk!


De nieuwe Catrice lakjes, yeah! Ik vind ze allemaal super mooi. Ik moet me echt inhouden voordat ik het hele schap meeneem. Maar ik heb een keuze kunnen maken. Die paarse: Purplelized heb ik al heel lang. Ik heb hem maar één keer gedragen, het is niet echt een zomerkleurtje. De andere 2 kleuren daarin tegen wel, Bye Bye Birdy en Moulin Rouge Light (the ultimate nudes). Ik hou echt van the ultimate nudes, eigenlijk wil ik het hele assortiment! Een gele nagellak wil ik echt al heel erg lang, en eindelijk heb ik het toch gekocht. Op dit moment draag ik Bye Bye Birdy, and i love it! Alleen hij dekt niet zo geweldig. Moulin Rouge Light ga ik ook zeker binnenkort dragen. De prijzen van deze kleurtjes weet ik niet uit mijn hoofd.


Oh, en dit is ook al zo'n mooie kleur! Eigenlijk is het holografisch, uit de Essence Meet Me @ Holografics.com collectie. Ze verkochten bij mij in de Kruidvat maar 3 holografische kleurtjes, terwijl er 5 zijn. Schandalig! Maar ik ben echt blij dat ik deze heb meegenomen, mijn moeder trouwens ook want die draagt het sinds kort altijd. En dat zegt wat hoor, haha. Ik ben er ook heel tevreden en blij mee. De prijs is €1.79. Te budget dus.


Aah, ooh! Hier ben ik ook al zo blij mee. Deze Nail Art Special Effect Toppers van Essence zijn echt ge-wel-dig. Vooral op zwarte nagellak, alleen een hel om het eraf te halen. Maar dat heb ik er voor over. Ze zijn allebei echt aan te raden. Die grijze is een beetje holografisch, allebei zorgen voor een feestje op je nagels. Hello Holo en It's purplicious kosten maar €1.79


Op de gok heb ik de Matte top coat van Essence (uit de oude collectie) ook maar mee genomen. De Nail Art Sealing Top Coat zit in het nieuwe assortiment. De prijzen weet ik niet meer, maar ik denk €1.79!


Dat kleine schattige roze potje komt uit de You Rock collectie van Essence, in het potje lijkt de kleur echt super leuk. Maar op mijn nagels valt 'ie voor mij echt te roze uit, en ik vind roze echt geen leuke kleur nagellak. Dus dat was een miskoop, ik had gehoopt op een wat donkere roze. Hij heet Let Me In Pink. 
De rechtse van de Colour & Go collectie vind ik wel erg gaaf. Hij heet; Where's The Party. Nou die is hier op mijn nagels! Het is een hele mooie kleur en hier komt binnenkort zeker weten een review over. Ze kosten allebei €1.79.


Dan als laatste deze 3 lakjes. Eentje van 2 True (Delicate Pink, er is eigenlijk niets roze aan, het is gewoon een nude doorzichtig kleurtje), Gosh (Yellow Bombay) en als laatste van Pieces (Pink Pin Up). Met Pink Pin Up ben ik ook heel erg blij, als je een laagje aanbrengt is het roze/rood achtig. En bij 2 lagen is het gewoon knal rood! Echt heel vet (en trouwens ook een fijn merk wat je hier kon lezen). Yellow Bombay van Gosh viel een beetje tegen, maar over Bye Bye Birdy van Catrice geeft het wel een leuk effect!


Hier zie je de glittertjes in Yellow Bombay nog goed, het kleurtje is trouwens heel sheer. En krijg je niet dekkend, hoeveel laagjes je ook gebruikt.

Zo, dat waren al mijn koopjes. Wow, best veel eigenlijk. Maar jullie krijgen binnenkort uiteraard van de meeste wel een review te zien. Natuurlijk niet van allemaal, alleen de leukste en handigste spulletjes. Maar ik ben er in ieder geval allemaal even blij mee, alleen dat roze kleurtje van Essence viel wat tegen.

Hebben jullie deze maand ook zoveel uitgegeven, of ligt het echt aan mij?

Ik ben dan wel een tijdje 'weg' geweest maar dat betekent niet dat ik afgelopen maand niks heb gekocht. In tegendeel, ik heb jui...