NOTD || Catrice Bye Bye Birdy

19:55 Nannick 0 Comments


Geel is de kleur voor de zomer! Sowieso is colour blocking natuurlijk erg in, je ziet steeds meer meiden met meerdere kleuren in één outfit. Het liefst met zoveel mogelijk felle kleuren. Ik vind colour blocking echt een leuke trend, het staat vrolijk en lekker zomers. Maar bij zo'n leuke en opvallende outfit kun je je nagels niet overslaan. Die moeten ook worden voorzien van een leuk kleurtje! Geel vind ik al een tijdje een super leuk kleurtje, maar bij mezelf zag ik het niet zo zitten. Het staat je, of het staat je niet. Terwijl geel ook rustig kan zijn, maar ook fel. In het vorige artikel konden jullie zien dat ik Bye Bye Birdy van Catrice had gekocht. Het kleurtje viel me telkens op wanneer ik langs de Catrice schappen liep. Maar elke keer besloot ik hem niet te kopen. Vrijdag 24 juni 2011 was ik in een gekke bui en kocht ik Bye Bye Birdy. Ik had het maar gewoon gekocht op de hoop dat het me goed stond. En oh my god....

... wat is het gaaf! Het staat echt super leuk, vanaf nu is geel mijn favoriete kleur nagellak!


Vanaf toen ik de nagellak op had bleef ik er maar naar kijken. Eerst vond ik het een aparte kleur nagellak om op je nagels te hebben, maar nu vind ik het de normaalste zaak van de wereld.

De kwaliteit van de Catrice lakjes vind ik altijd goed, alleen deze geel is niet helemaal dekkend. Hoeveel laagjes je ook aanbrengt, de gele kleur is nooit helemaal dekkend. Misschien ligt het aan de kleur..
Maar wat ik tijdens het aanbrengen ook merkte is dat je snel en gelijk netjes moet lakken. Als je te vaak over je nagel heen strijkt komen er strepen, en deze strepen verdwijnen niet tijdens het drogen. Dat was wel een minpuntje, want ik kan niet snel lakken. En laat staan in een keer helemaal goed. Oordeel zelf met behulp van de swatches...


Hier heb ik 3 lagen aangebracht, wat ik normaal bij nagellak nooit doe! 2 is maximaal. Maar goed, 2 lagen kan bij deze nagellak ook maar ik wilde graag weten hoe de kleur eruit zo komen te zien met 3 lagen. Daartussen zat niet veel verschil, behalve dat de kleur met 3 lagen wat donkerder word. Dit vind ik persoonlijk minder mooi, bij 2 lagen is Bye Bye Birdy het mooist. 


Ze zeggen wel eens: 'oefening baart kunst'. Die zin past heel goed bij dit kleurtje. De volgende keer zal vast beter gaan. Verder is de kleur gewoon erg gaaf, een echte eyecatcher!
Ik ben inmiddels erg blij met mijn gele nagellak en ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik deze kleur vaak ga gebruiken!
Catrice Bye Bye Birdy is te koop bij het Kruidvat voor €2.49 in het vernieuwde assortiment.

Durven jullie de gele nagellak kleur aan? Zijn jullie er ook helemaal gek op,
of ben ik de enige?

Geel is de kleur voor de zomer! Sowieso is colour blocking natuurlijk erg in, je ziet steeds meer meiden met meerdere kleuren in één outf...