Tag: Wat maakt jou echt blij?

18:03 Nannick 0 Comments


Vandaag heb ik een vrolijk artikel voor jullie. Het is namelijk een artikel met een vragenlijst. De vragenlijst is bedacht en gemaakt door Madamlotte, ik vind de vragenlijst echt super leuk omdat het goed bij mij past.
Ik hou van vrolijkheid en ik wil elke dag weer lachend meemaken. Ik ben altijd vrolijk, en probeer zoveel mogelijk positief te blijven. Bij deze vragenlijst is de belangrijkste vraag; 'Wat maakt jou echt blij'? Ben je benieuwd naar de vragen en mijn antwoorden, lees dan snel verder...


Van welke mensen om je heen word je blij?
Ik word uiteraard vrolijk van mensen die ervoor zorgen dat ik vrolijk ben. Ik word blij van mijn familie, mijn broertje (Sjoerd) en natuurlijk van mijn allerliefste vriendinnen. Mijn vriendinnen zijn echt belangrijk voor me en zorgen ervoor dat ik altijd weer een gezellige en vrolijke dag heb gehad.

Van welke make-up producten word jij blij?

Eigenlijk word ik van alle make-up producten blij, sowieso is een concealer heilig voor mij (om puistjes op het gezicht te camoufleren). Dus daar word ik altijd wel blij van. En ik word ook blij van oogschaduw, de laatste tijd gebruik ik het veel meer en is er geen dag meer dat ik geen oogschaduw draag. Mijn dag kan echt niet meer stuk als mijn make-up goed zit.

Van welke film(s) word je blij?

Ik hou van komedies! Serieus, ik lig soms helemaal strak om een grappig moment in een komedie film. Maar ik hou ook van hele flauwe films zoals Rio, Ice Age of Shrek. Daar kan ik soms dikke lol mee hebben, al zou ik in mijn eentje een film kijken. Andere films zijn ook leuk maar daar wordt ik niet heel vrolijk van.

Van welke muziek word jij blij?

Ik word blij van echte dance muziek daar kan ik soms helemaal op los gaan. Muziek draai ik de hele dag door, het liefst Pop, R&B en Dance. 

Van welke internet site word je blij?

Ik word blij van internet site's waar ik mijn inspiratie uit haal, meestal zijn dit beautyblogs! En ik word natuurlijk ook blij van mijn eigen site, anders zou deze beauty site niet eens bestaan!




Van welk eten word je blij?
Eigenlijk kan ik hier geen exact antwoord op geven want ik hou simpel weg van al het eten. Ik eet nou eenmaal veel, ik kan er niks aan doen, haha. Serieus als jij 's ochtends om half 9 mij wakker maakt met een pizza, dan eet ik het gelijk op (daar is geen twijfel over mogelijk). Maar als je mij echt blij wilt maken met eten, kom dan gewoon met iets heel lekkers. Zoals zelfgemaakte pizza, friet of salades!

Van welke momenten word je blij?

Ik geniet van elk moment waarop ik lach, ik heb de grootste lol als ik van dingen geniet. Dus bij alle vrolijke en enthousiaste momenten zie je mij vrolijk rondlopen.

Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?

Mhmm, dit blijft een lastige vraag. Ik denk wel dat ik het meest blij ben met mijn sociale eigenschappen. Ik hou ervan om met iedereen om te gaan, mensen kunnen altijd bij mij komen met problemen maar natuurlijk ook met leuke dingen. Verder ben ik ook blij met mijn doorzettingsvermogen en ondernemend eigenschap.
Ik ben vrolijk en sociaal tegen iedereen en daar ben ik blij mee!

Van welke hobby word je blij?
Ik word blij van (natuurlijk) beautybloggen! Tijdens het schrijven van een artikel en tijdens het foto's maken van producten zit ik te genieten (en ben ik stiekem heel blij met mijn eigen beautysite). Naast beautybloggen hou ik ook heel veel van dansen (hiphop/streetdance), ik dans de hele dag door. Waarop mijn vader dagelijks tegen mij zegt: "Nannick sta toch eens stil". Ik dans sinds 2 jaar, nog niet zo heel lang maar ik vind het nog steeds super leuk!

Dit waren alle vragen en antwoorden, ik vind dit het vrolijkste artikel op
 lovebeautyandmore. Omdat vrolijkheid, enthousiasme en positiviteit toch het meest bij mij past. Jij mag natuurlijk ook deze vragen overnemen of plaats een comment!

Vandaag heb ik een vrolijk artikel voor jullie. Het is namelijk een artikel met een vragenlijst. De vragenlijst is bedacht en gemaakt door ...