Limited Edition || Catrice Modern Muse

08:00 Nannick 0 Comments

De Catrice Papagena collectie ligt net in de winkels, gister zag ik ze toevallig liggen maar ik heb niks meegenomen omdat ik op dit moment een geldcrisis heb. Maar er zitten wel mooie spulletjes bij, zo ook deze nieuwe Limited Edition genaamd: Modern Muse. Deze collectie is geïnspireerd op de stijl van de jaren '60. De kleuren goud, metallic, brons en goud zie je veel in deze collectie, mijn lievelings kleuren! Modern Muse zal half augustus in de winkels te vinden zijn, zoals we van Catrice gewend zijn zal deze collectie tijdelijk verkrijgbaar zijn. De mascara uit deze collectie is erg opvallend en gelukkig komt Catrice ook met deze 'soort' mascara, benieuwd naar de collectie?
Made To Stay Longlasting Eyeshadow
Verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren: Lord of The Blings, Metall Of Honor en Jennifer's Gold Rush. Ze gaan kosten €3.49




Evolution To Revolution Black Volume Mascara
Dit is een 2 in 1 mascara, die we al kennen van Rimmel (Day 2 Night) en MAC (Haute en Naughty mascara). En Catrice heeft de 2 in 1 mascara nu ook (tijdelijk) in het assortiment. En dat maar voor €4.49. Deze mascara is alleen maar in het zwart verkrijgbaar.

Look 2

Look 1




Colour Infusion Longlasting Lipstain
De lipstain's kom je de laatste tijd ook vaak tegen (Max Factor en NYC). Catrice heeft ze nu ook, ze heten: Holly Wood en Red & The City. De lipstain's zijn verkrijgbaar voor €3.99.



Precision Eye Pencil
Verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren: Khakitoo, I Wood If I Could en Wildthing. Ze kosten €2.29.




Ultimate Nail Lacquer
Zoals altijd heeft Catrice ook weer nagellak in haar Limited Editions, deze keer zijn het 5 kleuren. En ook dit keer met super leuke namen: Rusty But Sexy, Goldfinger, In The Bronx, Khaki Perry en Captain's Sparrow Boat. Ze kosten €2.49.


Van deze collectie ben ik minder enthousiast, de Made To Stay Longlasting Eyeshadows lijken me wel erg fijn. De mascara ga ik denk ik ook uitproberen, ik wil toch eens weten of de 2 in 1 mascara echt zijn werk doet. De nagellak kleurtjes vind ik eigenlijk niet zo leuk, en volgens mij hoort In The Bronx toch in het vaste assortiment? Deze collectie zal je half augustus (ongeveer op mijn verjaardag) in de winkels vinden.

Wat vind jij van Modern Muse?

De Catrice Papagena collectie ligt net in de winkels, gister zag ik ze toevallig liggen maar ik heb niks meegenomen omdat ik op dit momen...