Catrice Papgena Rumble In The Jungle

13:00 Nannick 0 Comments


Eindelijk! De Papagena Limited Edition van Catrice ligt in de winkels! Ik was over deze collectie echt enthousiast en ik kon niet wachten totdat ik ze met mijn eigen ogen kon zien. Maar uiteindelijk heb ik maar 1 dingetje meegenomen, namelijk het Absolute Eye Colour Quattro genaamd Rumble In The Jungle. In het vaste assortiment zitten ook de Eye Colour Quattro's alleen nu zijn ze voorzien met een leuk printje. En dat is natuurlijk altijd leuk om in je stash te hebben. Eerlijk gezegt kon ik niet kiezen tussen Birds Of A Feather of Rumble In The Jungle. Meestal ga ik voor de 'veilige' kleuren, maar je moet niet te standaard worden dus koos ik het palette met een felle paarse kleur erin! Klik verder voor de swatches en een look!



De verpakking vind ik echt super mooi, echt een plaatje om naar te kijken. De ´jungle print´ vind ik ook erg leuk, het is van doorzichtig hard plastic gemaakt (zoals alle quattro's). En de goude, donker groene en paarse kleur zijn voorzien met een leuke motief (de lichtgroene kleur niet). Ik weet alleen niet of je dit lang zult zien naar mate je het vaker gebruikt. Ik hoop het wel! Het doosje gaat makkelijk open en dicht en de vakjes (pands) zijn dit keer wel mooi verdeeld. Ze zijn bijna allemaal even groot, dit is een stuk gemakkelijker want ik gebruik ze allemaal even vaak! En de doosjes zijn makkelijk op elkaar te stapelen.


Toen ik het palette gekocht had moest ik jammer genoeg nog even wachten, want ik had geen tijd om foto's te maken in verband met het werken. Maar nadat ik foto's had gemaakt ging ik gelijk aan de slag met de look, en oh wat ben ik blij dat ik niet Birds Of A Feather heb gekocht. Alles is super goed gepigmenteerd en hebben leuke zomerse kleurtjes! Nu zijn jullie zeker wel benieuwd naar de swatches?


Wow! Ik hou van die kleuren, super goed gepigmenteerd en die donkergroene! Die is echt zo mooi, hij is eigenlijk best apart, donkergroen met een kleine goude shimmer. I love it! De kleuren zijn niet korrelig, alleen de goude een heel klein beetje. Gewoon goed aftikken en je hebt nergens last van.

Ik ben gelijk aan de slag gegaan met de look en ik vind hem ondanks de felle kleuren nog best draagbaar voor overdag. Tenminste voor mij dan, ik weet niet of jullie dat ook zouden doen. Maar ik zou het geen probleem vinden :).


Ik heb de lichtgroene kleur gebruikt in mijn ooghoeken, de paarse op het bewegend ooglid en in de crease de donkergroene. Onder mijn ogen heb ik een mix van de paarse en donkergroene aangebracht. Verder vond ik de look niet af zonder een eye liner, dus besloot ik weer eens een bruine eye liner te gaan gebruiken! Ook leuk, voor de verandering.


 Ten slotte nog een full face foto. Waar ik overigens erg vrolijk op sta, maar ik vond hem stiekem wel leuk!


Deze Absolute Eye Colour Quattro is te koop voor €4.95 (net zoals alle andere quattro's). Het Catrice schap vind je uiteraard in het Kruidvat, en sinds kort ook in Zetten. Hoera!
Nu heb ik The Season's Must Have en Rumble In The Jungle en ik ben er allebei erg blij mee!

Eindelijk! De Papagena Limited Edition van Catrice ligt in de winkels! Ik was over deze collectie echt enthousiast en ik kon niet wachten ...