DeMake'Up producten

13:00 Nannick 0 Comments


In het gewonnen pakketje (van becauseilovebeauty.nl) zaten ook 2 producten van het merk DeMake'Up. DeMake'Up is een merk wat vooral reinigingsdoekjes, wattenschijfjes, oliepads, etc. verkoopt! In dat pakketje zaten reinigingsdoekjes en wattenschijfjes, altijd handig om te gebruiken natuurlijk. Normaal pak ik gewoon een watje en doe er wat oogmake-up remover (oliebasis) op, maar nu kon ik lekker makkelijk de doekjes en watjes van DeMake'Up gebruiken. Ik heb ze een tijdje getest en in dit artikel geef ik mijn mening over deze producten.

Ik begin als eerste met de reinigingsdoekjes, hier had ik nog geen ervaring mee. En trouwens ook niet met het merk DeMake'Up. Ik heb Katoen Zacht op basis van Katoenextracten gekregen.


Het heeft een leuke verpakking, wit met een roze gloed. Er is ook nog een andere variant en die heeft een blauwe gloed, maar die heb ik niet. Deze reinigingsdoekjes zijn voor de droge of gevoelige huid. Ik heb een droge huid dus ik kon deze doekjes gemakkelijk uittesten.


Let op: de sticker op de verpakking kun je er grotendeels vanaf halen, hieronder zit een opening waar je de doekjes uit kan halen. Doe het alsjeblieft niet zoals mij, ik ging gelijk die hele verpakking open knippen, als je dat doet dan drogen de doekjes uit en dat is niet zo handig. Ik heb het daarna weer dichtgeplakt met plakband.


Zo ziet het doekje eruit, lekker stevig, zacht en een beetje doorzichtig. Er is wel een geur aanwezig maar die ruikt lekker fris, en is niet storend. De doekjes zijn vochtig, maar weer niet te nat! Deze doekjes halen mijn gezichtsmake-up er goed af, maar de waterproof mascara die ik op had ging er niet helemaal van af. Een groot voordeel is, dat de doekjes tijdens het gebruik niet scheuren. Mijn huid is na gebruik lekker fris, schoon en zacht! Ik had geen last een branderig gevoel of prikkende oogleden. Na gebruik zit er geen vettig laagje op mijn huid.

Er zitten 25 reinigingsdoekjes in en het kost €3.79.


Als tweede product krijg ik oogmake-up reiniger. Het moet de make-up perfect verwijderen en helpt wallen en donkeren kringen te verminderen. Ik vind de verpakking echt handig, je kunt het zo meenemen (bijvoorbeeld op vakantie). Het is een stuk beter dan als je watjes én oogmake-up remover moet meenemen.


Deze wattenschijfjes vind ik echt super fijn, het verwijderd al mijn make-up prima! Zelfs de waterproof mascara kan ik met deze schijfjes gemakkelijk verwijderen. Het laat geen vettig laagje op mijn oogleden achter, wat ik heel fijn vind. Zodat je eventueel weer make-up kan aanbrengen, zonder dat het eraf glijdt door de hoeveelheid olie. En ook deze wattenschijfjes prikken niet!


Het wattenschijfje is lekker dik en stevig, al mijn vorige wattenschijfjes gingen tijdens het gebruik pluizen. Maar deze van DeMake'Up gelukkig niet, dat vind ik zelf erg fijn. De watjes zijn wat dikker als gewone wattenschijfjes, dat is denk ik de reden waardoor ik ze fijner vind werken. Over het verminderen van donkeren kringen en wallen kan ik niks zeggen, ik heb hier geen last van.

Er zitten 30 wattenschijfjes in en het kost €3.99

Ik ben erg tevreden over deze 2 producten, ze werken goed en laten allebei geen vettig laagje achter. De kwaliteit is erg goed en ik merk echt wel het verschil tussen normale wattenschijfjes/reinigingsdoekjes en deze van DeMake'Up. Het is vooral handig dat je geen ander product erbij hoeft te gebruiken, het werkt lekker snel en efficiënt. Ik ga volgende week een paar daagjes weg, en gelukkig zijn ze nog niet op, dus deze 2 producten gaan gezellig mee! En als ze op zijn ga ik ze beslist opnieuw kopen!

In het gewonnen pakketje (van becauseilovebeauty.nl) zaten ook 2 producten van het merk DeMake'Up. DeMake'Up is een merk wat vooral...