Essence Eyeliner pen

13:00 Nannick 0 Comments


Deze Eyeliner pennen van Essence zijn al heel lang mijn favoriet, ik heb verschillende eyeliners geprobeerd. Harde of zachte applicator, kwastje, ect. Maar telkens kom ik bij deze eyeliner uit! Ik heb altijd eyeliner in het zwart op (heel soms bruin), volgens mij kun je deze variant alleen maar in de kleur zwart kopen. Maar dat maakt voor mij niet uit, ik hou van deze eyeliner pennen! Wil je weten waarom ?


De verpakking vind ik niet zo heel bijzonder, zit er simpel uit en is makkelijk in gebruik doordat het de vorm heeft van een pen. Vandaar ook de naam: 'Eyeliner Pen'. Ik heb ondertussen nu 2 verschillende, nou eigenlijk zijn het dezelfde. Eentje heb ik al heel vaak gebruikt en was bijna op, de kleur was niet meer diep zwart en het puntje was niet meer strak, hij was gebogen. Nu heb ik afgelopen week een nieuwe gekocht met een sterk, recht puntje. Nu ik deze 2 verschillende Eyeliner Pennen heb kan ik er een hoop mee. Met het strakke en rechte puntje breng ik de eyeliner aan boven me wimpers. En met het iets gebogen puntje maak ik een 'wing'. Ik merk dat ik ze allebei steeds vaker tegelijk ga gebruiken! Best handig, want bij die rechte punt krijg ik altijd zo'n misvormde 'wing' waardoor die een stuk minder mooi is.


Kijk, dit is het puntje van de nieuwe Eyeliner Pen. Zo hoort 'ie eigenlijk ook te zijn, haha. Het heeft een sponsje in plaats van een kwastje, wat ik veel fijner vind werken! Van het andere puntje heb ik helaas geen foto, maar dat puntje is gewoon gebogen (krom). Ongeveer de vorm van een banaan, misschien heb je zo een beeld?


Dan de swatches, dat is wel een verschil. De bovenste twee lijntjes zijn gemaakt met de nieuwe Eyeliner Pen. En de onderste twee met de 'oude'. De pigmentatie is gelijk een stuk minder, het lijkt bijna bruin! Vooral bij die onderste 'krul' kun je het duidelijk zien.
Het is makkelijk om met deze Eyeliner Pennen te werken, je krijgt er een strak lijntje van. Niet te dun en niet te dik.


Toevallig heb ik deze Eyeliner Pen ook gebruikt bij de bovenstaande foto, alleen daar heb ik hem iets vervaagd. Zoals je kunt zien is het een mooi dun lijntje! En met deze Eyeliner Pen doe je echt lang, ik weet niet precies wanneer ik hem heb gekocht maar dat is alweer een hele tijd geleden!

Deze Eyeliner Pennen zijn te koop bij het Kruidvat en liggen in het normale schap van Essence, ze kosten €1.99.

Deze Eyeliner pennen van Essence zijn al heel lang mijn favoriet, ik heb verschillende eyeliners geprobeerd. Harde of zachte applicator, kw...