Essence Holografics Eyeliner Prism@tic White

13:00 Nannick 0 Comments


De Meet Me @ holografics.com collectie van Essence vind ik eigenlijk niet zo bijzonder, het is eigenlijk niet eens holografisch. Dat was eigenlijk wel een teleurstelling want op de promotie foto's zag het er super mooi uit. Ik kon niet wachten om al die mooie producten te zien, maar in de winkel zag het er meer uit als duochrome. Dus dat was niet zoals verwacht. Maar ondanks dat heb ik toch nog 2 producten gekocht, ik kon het niet laten om niets te kopen. Ik wilde het toch zelf uitproberen. Vandaar de eyeliner die ik vandaag ga reviewen met de naam Prism@tic White. Het is een witte eyeliner! Ik had nog geen witte eyeliner in mijn stash dus ik hoopte dat het mooi stond.

De vormgeving vind ik een beetje teleurstellend. De huls is super lang en dun. En er zit maar 4 ml in. Wat ik erg weinig vind. Maar ondanks dat is de verpakking wel mooi, als je het in de zon houdt zie je allemaal gekleurde glittertjes.


Whaaaa! Kijk al die kleurtjes, echt mooi om te zien. Het kwastje is dun, dit is wel fijner voor een eyeliner aan te brengen. Alleen er zit niet zoveel vloeistof aan dus je moet het een paar keer terug stoppen en er weer uit halen voordat je genoeg product hebt om het te gaan gebruiken.


Het is makkelijk aan te brengen en de eyeliner is best goed gepigmenteerd. Je kunt natuurlijk zelf bepalen hoe dik je het lijntje wil hebben. Ik heb het ook op mijn ogen aangebracht, op dat moment droeg ik een blauwe kleur oogschaduw en deze eyeliner werd ook blauw! Het was echt een super gaaf effect, ik moet alleen wel even wennen met het aanbrengen want ik ben de 'spons' applicator gewend. Maar jammer genoeg kleurde de eyeliner niet mee op andere oogschaduw kleuren, stiekem had ik daar wel op gehoopt.

Conclusie: ik weet niet zo goed wat ik met deze eyeliner aan moet, ik denk niet dat ik deze vaak ga gebruiken. Maar voor bij een blauwe look geeft het wel een mooi effect. En ik denk ook wel bij een smokey eye. Deze eyeliner heeft een subtiele glans wat mooi staat bij donkere ooglooks, bij een lichte oogschaduw kleur valt het minder op. De eyeliner vervaagt na een tijdje wel, maar het was niet storend.
Het is geen topproduct of een musthave maar het is weer eens wat anders dan zwarte eyeliner!

Prism@tic White is te koop voor €2.29 bij het Kruidvat. En behoort tot een Limited Edition.

De Meet Me @ holografics.com collectie van Essence vind ik eigenlijk niet zo bijzonder, het is eigenlijk niet eens holografisch. Dat was ei...