Eveline Cosmetics Finish Show foundation

13:00 Nannick 0 Comments


Dit is alweer de laatste review over de producten van Eveline Cosmetics. Een tijdje terug had ik gezegd dat mijn moeder deze foundation zou gaan testen. Dat heeft ze ook een tijdje gedaan, alleen ik heb het van haar overgenomen. Eerst had ik niets met foundation, ik kon het niet goed aanbrengen en ik gokte dat deze foundation veel te donker was. Maar toen ik het had opgedaan viel dat reuze mee, mijn huid was mooi egaal en helemaal niet te donker of oranje! Dus in dit artikel vind je 2 meningen over 1 product. Namelijk van de Finish Show foundation 15h van Eveline Cosmetics.



Ik kreeg deze foundation opgestuurd in de kleur natural, dat is de een na lichtste kleur. En er is nu tijdelijk een actie waarbij je 30% gratis krijgt, dus in totaal 40 ml. Dit zegt Eveline Cosmetics over haar foundation:
Finish Show Foundation is een foundation met een vochtinbrengend en gladmakend effect, ontworpen voor alle soorten teints. De foundation is verrijkt met onderdelen die de make-up echt kracht geven zodat de teint ideaal blijft voor vele uren. Onze innovatieve 3D Hi-Tech kleur formule maakt de foundation perfect passend voor elk type huid en zorgt ervoor dat de make-up er de hele dag natuurlijk uitziet.

De verpakking ziet er leuk uit en als je de tube beweegt zie je allemaal verschillende kleuren op de zilveren letters, wat je ook op de allereerste foto ziet. Dat geeft een leuke touch. Verder is het geen pompje, gewoon een tube. Ik weet niet wat ik handiger vind omdat ik nog nooit met een pompje foundation heb aangebracht. Maar ik heb geen commentaar op de tube.

Hieronder zie je de swatch. Ik heb in het midden rondom het hoopje foundation de foundation niet uitgesmeerd, daar omheen wel (je moet wel even goed kijken voordat je het goed ziet). Zo kun je goed het verschil zien.


De foundation geeft een natuurlijk effect, het is niet te bruin/oranje en ik heb precies de goede kleur gekregen! Er zitten een paar kleine glittertjes in maar dat valt in het 'echt' niet op! Je hebt vrij veel foundation nodig om je hele gezicht bedekken.

De review van mijn moeder:
Mijn moeder gebruikte deze foundation om haar donkeren kringen te verminderen, dit vond ze ook fijn werken. Ze bracht de foundation aan met haar vingertoppen. Ze hoefde de rest van haar gezicht niet te doen omdat ze al bruin genoeg is (een stuk bruiner als mij)! De foundation trok niet in de lijntjes en bleef perfect zitten! Nadat ze de foundation had aangebracht waren haar donkeren kringen al een stuk minder, ze vond de geur een beetje fris ruiken (op zich best lekker). Maar tijdens het aanbrengen ruik je het niet.

De review van mijzelf:
Ik heb de foundation aangebracht met een kwast en met mijn handen. Met mijn handen ging het een stuk beter, alles werd beter verdeeld en je zag geen vlekken (wat ik bij een kwast meestal wel heb). En als ik de foundation met mijn handen aanbreng dan weet ik ook zeker dat ik alles gehad heb. Ook ik vond de geur niet storend, op zich ruikt het wel lekker! Op mijn gezicht kreeg ik een mooi, niet al te bruin, egaal effect. Ik vond het er mooi en erg natuurlijk uitzien. Totally me! Ik hou er niet van als je kan zien dat ik foundation draag, ik wil alleen dat mijn rode plekken op mijn gezicht wat egaler worden, en met deze foundation lukt dat prima! De foundation bleef bij mij wat minder lang zitten, dat komt omdat mijn gezicht snel vettig word. Ik kreeg geen droge plekken, dus al met al: deze foundation is toppie!


Op de bovenstaande foto's kun je niet direct zien dat ik foundation draag, maar het is wel een stuk egaler. En ik heb een gezond kleurtje! I like it! Op de bovenste foto heb ik de foundation gebruikt, en de onderste niet. Ik heb de foundation nu al een tijdje in gebruik, en hij is nog lang niet op! Mijn nieuwe foundation heb ik gevonden, en ik ben er blij mee. Vanaf nu ga zal ik vaker foundation gaan dragen, omdat dit gewoon precies de goede kleur is.

Deze foundation is te koop via www.evelinecosmetics.nl  voor €12.95, maar hij is nu tijdelijk afgeprijsd voor €4.95. De foundation is verkrijgbaar in 5 verschillende tinten: naturel, peach, caramel, beige en sand.

Dit is alweer de laatste review over de producten van Eveline Cosmetics. Een tijdje terug had ik gezegd dat mijn moeder deze foundation zou...