Favoriete Muziek & Album - Juli 2011

08:00 Nannick 0 Comments

Ik luister regelmatig, een dag zonder muziek is een dag niet geleefd zeg ik maar. Want overal waar ik ben hoor ik  muziek. Als ik aan het werken ben staat de radio aan, als ik voor lovebeautyandmore.nl bezig ben draai ik ook altijd muziek. Op de een of andere manier werk ik met muziek veel sneller, en heb ik ook meer inspiratie. Waar muziek allemaal wel niet handig voor is, haha! Bij ons thuis staat er altijd wel een radio aan, als ik op de fiets zit heb ik muziek op of heb ik mijn oortjes in. Voordat ik ga slapen en als ik opsta draai ik mijn favoriete muziek. Kortom: er is bijna geen enkel moment op de dag waarop ik geen muziek draai. Behalve als ik slaap dan, maar dat heeft als goed is iedereen!

Ik luister graag pop, dance en r&b muziek! De meeste favoriete nummers vallen ook onder een van die categorieën. Dat komt omdat ik graag dans (hiphop/streetdance) en van die nummers kan ik me helemaal weer blij voelen!
In dit artikel laat ik jullie mijn favoriete muziek op dit moment horen! Dit is trouwens niet op volgorde, want als ik dat had gedaan dan was ik uren bezig. Want ik kan simpel weg gewoon niet kiezen wat ik het leukste liedje vind, haha.

1. David Guetta ft.Taio Cruz - Little Bad Girl
Ik hou nou eenmaal van dance muziek, en dit is een lekker up tempo liedje! En trouwens ben ik wel een echte fan van David Guetta, al zijn liedjes vind ik leuk (neem een voorbeeld aan: Memories, Sweat, Where Dem Girls At). David Guetta rules!


2. Rihanna - Man Down
Dit liedje vind ik ook super leuk, precies Rihanna. Mij kun je ook een echte Rihanna fan noemen liedjes zoals: Umbrella, Shut Up And Drive, Only Girl, What's My Name, Who's That Chick, etc. vind ik allemaal erg leuk. De stijl van Rihanna past gewoon bij mij!


3. Jason Derulo - Don't Wanna Go Home
Eigenlijk ben ik ook wel een Jason Derulo fan, zijn muziek is ook altijd leuk. Dit liedje heeft echt een bekend deuntje in het begin maar ik weet echt niet van welk liedje het komt! Weten jullie het? Het liedje is wel erg leuk en verslavend! Ik kan dit liedje wel uren non-stop achter elkaar draaien.

4. Maroon 5 ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger
Dit liedje vind ik ook helemaal te gek! Het heeft zo'n lekker verslavend deuntje wat de hele dag in mijn hoofd zit! Overigens vind ik de muziek van Maroon 5 meestal ook wel leuk!

5. Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Owh! Die beat! Ik heb er geen woorden voor, het is gewoon een te gek nummer die absoluut bij deze lijst hoort!

6. Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro
Een lekker swingend zomer liedje, te gek! Ik word helemaal blij van dit liedje, perfecte liedje voor dit moment! En dat deuntje is ook zo lekker verslavend, haha i love it!


7. Inna ft. Florida - Club Rocker
Inna en Florida, een te gekke combinatie. Dit liedje kan ik ook uren draaien en ik kan er geen genoeg van krijgen. Een perfecte mix, en dit liedje vind ik ook super leuk om op te dansen!


8. Sak Noel - Loca People (What The Fack)
En als laatste de enige Loca People, WHAT THE FACK! Dit liedje vind ik zo geniaal, en als je hem nog nooit gehoord hebt, kijk zeker op youtube. Haha, heel veel mensen vinden dit liedje echt niks aan. Ben ik de enige die hier helemaal op los gaat?

Dit is eigenlijk nog veel te weinig, maar ik wil jullie niet overweldigen met al die leuke muziek van mij, haha! Andere favorieten zijn:
- Beyonce - Run The World
- Avicii - Fade Into Darkness
- LMFAO - Party Rock Anthem
- Swedisch House Maffia - Save The World
- Adele - Someone Like You (zo mooi liedje)
- Alexis Jordan - Good Girl
- Bad Meets Evil ft. Bruno Mars - Lighters
- The Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
- Cascada - San Francisco
- Coldplay - Every Teardrop is a Waterfall
- Far East Movement - If I Was You
- Shary - An - Mr. Know It All

En tot slot mijn favoriete albums zonder enige twijfel: 22 van Adele en Loud van Rihanna. In het album van Adele zitten er een paar liedjes bij waar ik echt helemaal niks mee heb maar grotendeels vind ik hartstikke mooi!! En het album Louder vind ik gewoon helemaal te gek! Vinden jullie het trouwens leuk als ik een keer in de maand zo'n artikel schrijf?



Nu ben ik benieuwd naar wat voor muziek jullie luisteren? Houden jullie ook van dance, pop, r&b liedjes? Of houden jullie wat meer van rustige, soul liedjes zoals Adele?

Ik luister regelmatig, een dag zonder muziek is een dag niet geleefd zeg ik maar. Want overal waar ik ben hoor ik  muziek. Als ik aan het we...