H&M Colour Blocking Fashion

09:00 Nannick 0 Comments


Colour blocking is dé trend op dit moment, je ziet het overal terugkomen. Afgelopen week toen ik ging shoppen zag ik weinig kleren liggen met leuke felle kleuren. Overal is er natuurlijk uitverkoop van de winterkleding. Hier en daar zie ik wat kleur, maar waarschijnlijk moet het nog komen. Nu is h&m met een colour blocking collectie uitgekomen, and i like it! Je ziet alleen maar leuke, felle en frisse kleuren, verrassend he? Kijk mee voor alle kledingstukken uit de colour blocking collectie van de h&m.

Aah! Ik vind het echt zo leuk om al die gekleurde kledingstukken bij elkaar te zien. Het staat zo vrolijk en tegelijkertijd ook heel chique. Want de 2 modellen die helemaal rechts staan zien er best chique uit, zoals je ziet kun je alle kanten op met deze trend! En zelfs de jongens kunnen aan de gang met de kleuren. Dat blouse wat die ene jongen in het midden aan heeft staat hem trouwens erg goed!


Haha check hierboven even die roze panty en roze schoentjes! Dat korte kapsel van het meisje dat rechts staat! Aaah dat vind ik zo mooi! Op de andere foto's staat ze telkens in het midden. En dat jurkje wat ze precies in het midden aan heeft vind ik ook al zo leuk!


Dat meisje wat helemaal links staat vind ik ook erg leuk gekleed, het is een beetje simpel tegenover de rest maar als nog super leuk! En vooral dat hemdje wat ze eronder draagt, volgens mij staat er: "These shoes are made for dancing" op het hemdje! Zo leuke tekst!
"Colour blocking is een van de belangrijkste trends van dit seizoen. Creëer een kleurrijk silhouet en mix kobaltblauw en felgroen met knalroze. Opvallend, vrolijk en origineel!", aldus h&m.
Ik vind deze collectie echt super leuk, ik weet alleen niet of ik er wat van ga kopen. Het staat echt super leuk alleen ik gok dat het bij mij tegenvalt als ik het zelf aan heb. Maar binnenkort ga ik weer shoppen dus dan neem ik zeker weten een kijkje!

Wat vinden jullie van color blocking? En draag je het zelf ook?

Colour blocking is dé trend op dit moment, je ziet het overal terugkomen. Afgelopen week toen ik ging shoppen zag ik weinig kleren liggen m...