h&m wishlist - juli 2011

13:00 Nannick 0 Comments


Whuut! Ik heb weer leuke dingen gespot in de webshop van de h&m. De webshop is trouwens vernieuwd, ik vind het op zich fijn werken. Ik heb ook van veel mensen gehoord dat het totaal niet logisch is, maar dat vind ik ook wel meevallen! Maar goed, ik heb leuke dingen gezien. Sommige kledingstukken zijn nu sale andere komen van de Autumn collectie 2011 dus het is een mix van alle seizoenen. Op dit moment heb ik het geld er niet voor, dus ik zou moeten kiezen! Klik verder voor de prijzen...

1. Singlet €4.95
2. Blazer €29.95
3. Top €9.95
4. Singlet €9.95
5. Broek €7.95
6. Jumpsuit €4.95
7. Shortje €4.95


Owh, verliefd! Op die blazer! Een blazer wil ik sowieso al super lang, het staat chique en netjes! En deze van de h&m vind ik echt leuk, deze blazer komt uit de Autumn collectie! Nu alleen nog maar hopen dat 'ie ook staat.


En de broek is zóoo leuk! Ik zit alleen te twijfelen of dat ik hem in het zwart of blauw wil. In het blauw is 'ie verlopig uitverkocht... Wat zou mij mooier staan? Ik heb hulp nodig!

Hier in dit filmpje zie je de Autumn h&m collectie van 2011:


Alles bij elkaar kom je op z'n €102.65 uit, dat is wel erg veel en zoveel geld heb ik echt niet!
Maar als ik alleen die blazer en de broek koop ben ik €37.90 uit en als ik alles koop zonder blazer kost het me €42.70. Dat is nog te overzien, maar dan heb ik die leuke blazer niet! Oke, dilemma.. Dat word nog even nadenken!

Hebben jullie alweer een wishlist van de h&m?

Whuut! Ik heb weer leuke dingen gespot in de webshop van de h&m. De webshop is trouwens vernieuwd, ik vind het op zich fijn werken. Ik ...