Watch and learn || Eek nails

13:00 Nannick 0 Comments


Ik ben een absolute fan van nail-art, (volgens mij) afgelopen week postte Charlotte van pinkypolish een leuke nail art. Ik zag het en ik dacht gelijk; 'dit wil ik ook!'. Dit keer is het een vrolijke nail art geworden, ik vind het echt een super leuke creatie op mijn nagels! Kijk verder hoe ik dit gedaan heb, serieus iedereen kan het! Echt iedereen!

De Eek Nails (wat is het toch een schattige naam) vind ik tot nu toe een van de vrolijkste nail arts ever! De Eek Nails zijn bedacht door Sophy Robson. Hij creëerde dit design voor de spring/summer 2011 modeshow van Giles Deacon. En deze armband lijkt er wel veel op, zou Sophy Robson zijn inspiratie hier vandaan hebben gehaald?


Vrijdagmiddag was ik gelijk aan de slag gegaan, ik koos precies dezelfde kleurtjes als Sophy Robson want dat vond ik gewoon een leuke combinatie, ik heb alleen de grijze kleur vervangen door een donker bruine kleur. Ik hoopte dat mijn creatie net zo succesvol zou worden als het origineel, want die oogjes zijn echt perfect maar wel moeilijk om ze op de goede plaats te krijgen.

En dit is uiteindelijk mijn versie:

De blauwe nagellak was nog niet helemaal droog, oeps!


Het is niet helemaal gelukt, maar als nog ben ik tevreden met het resultaat. Ik hou van humor en vooral op mijn nagels, haha. Iedereen reageert: 'dit is echt typisch iets voor jou'. Haha, ik kan er niks aan doen.
Hoe ik dit heb gemaakt? Super makkelijk, ik leg het je uit stap voor stap.


- Kies 5 verschillende (vrolijke) kleurtjes uit! Ik heb gekozen voor bruin, roze, geel, blauw en groen.
- Breng op elke nagel een andere kleur aan, het liefst 2 laagjes voor een goede dekking.
- Maak 2 stipjes dichtbij je nagelriem met witte nagellak 
- Nu komt het moeilijkste gedeelte, pak de zwarte nagellak en zet je daarmee en stip bovenop het witte stipje. Let op: plaats het zwarte stipje niet in het midden. Dan zijn het geen oogjes meer. Plaats ze zo dicht mogelijk tegen de bovenste rand van het witte stipje. 

Die zwarte stipjes zijn uiteindelijk moeilijker dan ik dacht, ondanks dat het niet helemaal perfect is wilde ik het toch even aan jullie laten zien. Ik word er inmiddels al helemaal vrolijk van.
Ge-wel-dig!

Ik ben een absolute fan van nail-art, (volgens mij) afgelopen week postte Charlotte van  pinkypolish een leuke nail art. Ik zag het en...