Limited edition || Madonna make-up collectie

09:00 Nannick 0 Comments

Jullie kennen Madonna toch wel? Ze is een zangeres en is bekend geworden met haar liedjes Hung Up, 4 Minutes, haar laatste single was Celebration. Madonna en haar dochter (Lourdes) hadden al een kledinglijn genaamd Material Girl, maar die kledingcollectie breiden ze uit. Er komt een collectie lichaamsverzorging en een make-up collectie! Er komen naast kleding en lingerie ook bodylotions, bodysprays, nagellak en lipgloss bij! En Madonna is al over de 50!!

Dit had Lourdes te vertellen over hun nieuwe collecties:

'Het was zeer fijn om mijn favoriete geurtjes uit te kiezen voor de bodylotions. Alle producten hebben grappige namen zoals 'Flirty Fruit' en 'Midnight Mongolia', ik heb me helemaal gebaseerd op geuren die ik zelf lekker vind', aldus Lourdes.
De collectie bevat dus nagellak, bodylotion, bodyspray en lipgloss! De foto's zijn nog niet helemaal compleet, en de informatie ook nog niet. Maar ik heb voor jullie alvast een paar sneak peeks. Als de collectie volledig bekend is, zal ik dit artikel aanpassen.


Ze hebben wel leuke namen, toch?! En de verpakking ziet er lekker fleurig uit!


Dit zijn de lipgloss kleurtjes, wow een zwarte lipgloss. Iehw, moet er niet aan denken om dat op mijn lippen te hebben, jij wel?


En dan de nagellak, die 3de van links lijkt me echt vet! Waar kan je dat kopen, haha! Serieus, dat vind ik echte en mooie kleur. Slim van Madonna en Lourdes om wat felle maar ook neutrale kleuren te kiezen.

De beauty producten zullen uiteindelijk verkocht worden op deze website: http://www.materialgirl.com/. Ik weet nog niet wanneer, want de informatie is lekker onduidelijk! Maar als nog een leuk iets om naar uit te kijken, want ik ben eigenlijk best nieuwsgierig. Want, hallo! Make-up van Madonna? Je zou het maar hebben, echt vet. Ik ben trouwens één keer naar een concert van haar geweest en dat was ook super gaaf!

Jullie kennen Madonna toch wel? Ze is een zangeres en is bekend geworden met haar liedjes Hung Up, 4 Minutes, haar laatste single was ...