Nails of the day: Ocean Blue

13:00 Nannick 0 Comments


Vandaag heb ik voor jullie weer een nail of the day! Het is een lange tijd geleden dat er een artikel over nagellak voorbij kwam op lovebeautyandmore.nl, maar daar had ik een reden voor. Ik was bezig geweest met de Trind Nail Repair, daar blijft het bij want óók dit werkt niet voor mijn nagels. Ik geef het op, ik zie het wel, dan maar slappe nagels. Ik heb er nu wel genoeg aan gedaan, vind ik zo, haha. Maar goed, ik dwaal af. Deze bijzonder mooie blauwe, euh groene (wat voor kleur is het eigenlijk?), laten we het maar houden op een blauw/groene kleur, is net bij mijn stash toegevoegd. Het is een kleurtje van Gosh genaamd Ocean. De kleur is een beetje fel maar dat past helemaal bij de trends van deze zomer!

De lakjes van Gosh hebben altijd een goede kwaliteit, ze zijn dekkend met 2 kleurtjes en dat geld ook bij Ocean. Met 1 laag vond ik het net niet mooi genoeg. Het enige wat me opviel is dat dit kleurtje echt langzaam droogt! Ik had deze nagellak rond het avondeten op gedaan. En 's avonds om 11 uur kon ik mijn nagel er nog in steken en zag je zo'n kras op mijn nagellak. Dat is echt zonde want het is zo'n mooie bijzondere kleur. Ik besloot er maar geen top coat overheen te doen, dit heb ik de volgende dag pas gedaan.


Het heeft een mooie glanzende metallic finish, dat is de reden waarom ik deze nagellak zo mooi vind. Ik hou van metallic kleurtjes! En mijn nagels vallen nu lekker op, haha! Ik vond de kleur 'alleen' een beetje saai dus ik heb er wat stipjes op gezet. Ik heb helaas geen dottingtool maar je kunt het altijd doen met het bolletje aan een speld! Zo krijg je ook variatie in de grote van stippen. Ik vind het effect echt super leuk geworden en lekker fel haha.


Ocean hoorde bij de lente collectie, dat snap ik alleen niet goed. Ik vind het kleurtje geen 'lente-kleur' maar dat kan aan mij liggen. Deze nagellak van Gosh kostte net zoals alle andere kleurtjes €6.54 en is verkrijgbaar bij het Kruidvat! Ik weet alleen niet zeker of ik dit kleurtje vaker ga dragen, maar wie weet ben ik in een gekke bui!

Vandaag heb ik voor jullie weer een nail of the day! Het is een lange tijd geleden dat er een artikel over nagellak voorbij kwam op lov...