Nieuwe agenda voor 2011-2012

13:00 Nannick 0 Comments


Vandaag eventjes iets anders dan beauty, ik laat vandaag namelijk mijn nieuwe agenda zien. Het schooljaar moet nog beginnen maar ik heb alvast mijn nieuwe agenda voor het jaar 2011-2012. Dit vind ik een van de leukste agenda's die ik ooit heb gekocht, omdat 'ie lekker vrolijk is, dus dat vond ik wel een artikel waard. Ben je benieuwd welke?


Kijk dat is mijn nieuwe agenda! Is 'ie niet leuk (: ? De voorkant ziet er echt super vrolijk uit en vooral die quote: 'Style Your Life' vind ik ook leuk! Hij is kleiner dan mijn vorige agenda maar ook niet super klein, gewoon lekker compact. Er zit ook een roze touwtje in zodat je gemakkelijk de agenda kan open slaan bij de week waar je op dat moment zit. Hieronder zie je een paar sneak peeks van mijn agenda!




Nou, kunnen jullie raden wat mijn favoriete kleur oogschaduw is?


Een week-agenda, lekker overzichtelijk en niet teveel poespas. I love it!



Deze drukke, maar erg leuke print zit aan de binnenkant van de kaft. Als ik niks te doen heb ik ga ik ze allemaal inkleuren! Vooral dat i love New York t-shirt!


En tot slotte is dit de achterkant van mijn agenda, ik vind de agenda van Blond Amsterdam echt super leuk en lekker vrolijk. De weken zijn lekker overzichtelijk, en gelukkig zijn de blaadjes van papier gemaakt en niet van dat glimmende papier. Dat vind ik irritant om op te schrijven, met een balpen krijg je er snel vlekken van! Deze Blond Amsterdam agenda heb ik gekocht bij de V&D voor €14.95

Ben ik de enige die al zo vroeg een nieuwe agenda heeft? Heb jij toevallig ook deze agenda (: ?

Vandaag eventjes iets anders dan beauty, ik laat vandaag namelijk mijn nieuwe agenda zien. Het schooljaar moet nog beginnen maar ik heb alv...