Nieuwe blondie: Katy Perry

08:00 Nannick 0 Comments


Tot nu toe heb ik Katy Perry alleen gezien met een donkere haarkleur. Onlangs waren er ook een paar foto's op internet verschenen dat ze een rode coupe had! Ze zei op twitter dat ze de overgave van donker naar blond een te grote stap vond. Ze moest eerst van zichzelf 3 weken met rood haar rondlopen! Afgelopen week kwam ze terug van de kapper met een blonde haarkleur! Afgelopen week zat ze in de studio van MTV bij Goodmorning America. En die blonde lokken was iedereen opgevallen. Maar wat niemand eigenlijk weet is dat Katy Perry van zichzelf blond haar heeft! Katy Perry heeft alleen haar haren geverfd, haar lange (nu) blonde lange lokken zijn er nog steeds. Een frisse zomercoupe dus!




Voor als je het nog niet gezien had, hier zie je Katy Perry met haar rode haren en een stukje korter. Rood staat haar echt super goed, lekker naturel.



Ik moet zeggen dat ik wel even moet wennen aan haar nieuwe haarkleur, het staat fris en natuurlijk, een perfecte coupe voor de zomer! Ik vind haar nu een beetje lijken op Beyonce. Beyonce heeft ook een blonde haarkleur gehad, ook met krullen. En als je zo snel kijkt lijkt het net Beyonce, niet? Ik ben benieuwd naar het volgende kapsel van Katy Perry, als ze niet op past gaat ze net zo te keer met haar haar als Rihanna. Ach, er moet ook een beetje verandering zijn in de celebrity wereld!

Wat vind jij van de blonde Katy Perry?
ps. Hebben jullie haar nieuwe parfum Purr al geroken?

Tot nu toe heb ik Katy Perry alleen gezien met een donkere haarkleur. Onlangs waren er ook een paar foto's op internet verschenen dat...