NOTD: DA Graffiti Nails (crack)

13:00 Nannick 0 Comments


Sinds maandagochtend had ik ook eindelijk mijn eigen crack nail polish. Ja een beetje laat, ik weet het. Maar de crack polish van Essence en Pupa was steeds uitverkocht en die van OPI vind ik te duur. Dus dan zat er niks anders op dan wachten, tot dat de folder van de DA op de mat viel! En daar stonden deze, zoals de DA ze noemt, Graffiti nail polish op mij te wachten in verschillende kleuren. Toen de actie geldig was ging ik gelijk naar de winkel en had ik mijn crack polish in het zwart. Ik kwam er later achter dat ik eigenlijk voor zilver ging, maar die hadden ze toen ik nog een keer terug ging niet meer. Ik kon natuurlijk niet wachten om het op me nagels te doen en dan eindelijk een nails of the day maken met crack nagellak!

Als basis heb ik Purple Diamond van Essence gebruikt. Dat is echt een van mijn favoriete nagellak kleuren! Toevallig had ik deze er al opzitten en gebruikt hierover dus de DA Graffiti polish. Raar eigenlijk dat de DA het niet gewoon 'Crack polish' noemt! En in de folder stond een zebraprint in plaats van échte crack. Een beetje verwarrend is het wel!


Zoals je ziet 'crackt' het elke keer verschillend, dit ligt eraan hoe je het aanbrengt. Op mijn wijsvinger en middelvinger heb ik het zo te zien te dik aangebracht, en op mijn ringvinger en pink heb ik weer minder aangebracht. Ik vind het bij deze crack nagellak heel moeilijk om een goed resultaat te krijgen. Nu vind ik het niet erg dat de hoeveelheid crack verschillend is maar het is natuurlijk leuker als alles zo goed als hetzelfde 'crackt'.


 Verder moet je snel zijn tijdens het aanbrengen, deze lak droogt echt heel snel. Je kunt niet 2x over hetzelfde oppervlak gaan want dan trekt de crack nagellak samen met de basislaag. En dan heb je geen nagellak meer op je nagel. Verder vind ik het een super leuk effect, ook al heeft waarschijnlijk iedereen dit al, ik ga er nog lekker vaak mee lopen!

Deze Graffiti Polish kun je alleen kopen bij de DA voor €2.95. Er zijn verschillende kleuren (welke, dat weet ik niet precies) en ik hoop zo snel mogelijk de zilveren te hebben!

Sinds maandagochtend had ik ook eindelijk mijn eigen crack nail polish. Ja een beetje laat, ik weet het. Maar de crack polish van Essence...