NUDE! producten

13:00 Nannick 0 Comments



NUDE! Ik ben gek op nude, nude is echt een kleur wat ik dagelijks gebruik. Ik heb bijna altijd wel bruine oogschaduw op mijn ogen, natuurlijk gecombineerd met andere kleuren. En als ik geen bruine oogschaduw op heb, dan wel een neutrale lipstick. Nude is gewoon een makkelijke, leuke kleur om te combineren. Je kunt er veel kanten mee op en dat is ook de reden waarom ik het zo vaak gebruik. Ik heb een aantal nude producten in mijn stash en die ga ik vandaag aan jullie laten zien!

Ik heb niet super veel nude producten in mijn stash, onder nude versta ik: bruin, lichtroze en overige neutrale kleuren.


Deze 2 oogschaduw kleurtjes van Essence zijn al heel lang mijn favoriet. Die linkse bruine kleur gebruik ik echt elke dag! Het is een leuk kleurtje die je overal voor kunt gebruiken, soms breng ik het aan op mijn bewegend ooglid maar soms ook in de crease, als ik geen donkere look wil. Die duo oogschaduw gebruik ik op een dag waarop ik geen zin heb om lang bezig te zijn met mijn oogmake-up. Simpelweg de bruine kleur op mijn bewegend ooglid, en de lichte kleur als highlighter! Ze zitten volgens mij allebei niet meer in het vaste assortiment. De duo oogschaduw zal wel iets anders eruit zien maar Essence heeft vast nog wel een duo in het assortiment met een bruine en shimmer kleur.


En natuurlijk, deze neutrale blush van Catrice! Deze blush gebruik ik ook elke dag, blush geeft gewoon een gezond kleurtje op je wangen waardoor ik er minder bleek uit zie. Zoals je ziet ben ik al aardig ver met deze blush!


Haha, wow! deze eyeliner is oud! Ik zou niet weten hoelang ik deze eyeliner al heb... dat kan echt wel jaren geleden zijn dat ik deze heb gekocht. Maar als nog vind ik het een fijn product als ik een keertje geen zwarte eyeliner op wil doen. Moet je nagaan wat een investering haha! Hij is alleen wel bijna op, dus ik wil een nieuwe! Toch maar eens gaan kijken bij het assortiment van Essence of ze een vergelijkbare kleur hebben. Iemand suggesties?


Lipsticks! Eigenlijk heb alleen maar lichte kleuren lipsticks, ik hou helemaal niet van felle kleuren. En het staat me ook niet, het maakt mijn gezicht een beetje flets. Ik heb ook een bruine lipstain van Max Factor alleen die kan ik niet meer vinden.


Deze oogschaduw van het drogisterij merk Lidyl heeft ook een fijn oranje, bruin kleurtje. Deze oogschaduw gebruik ik ook heel vaak. En dat applicatortje wat erbij zit vind ik ook erg handig werken.


En natuurlijk mijn Paris Memories palette met allemaal neutrale nude kleuren! I like it! Dit palette zagen jullie gister al in een review. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en je kunt er alle kanten mee op.


Dit is (zoals TCW het noemt) een 'blush', ik vind het meer een bronzer om je gezicht ermee te shapen. Ik gebruik het eigenlijk nooit als blush, maar soms als bronzer. Alleen het nadeel is dat deze 'blush' shimmer bevat waardoor die als bronzer eigenlijk niet geschikt is. The Color Workshop is trouwens te koop bij (sommigen) finialen van het Kruidvat.


En het neutrale palette van The Color Workshop niet te vergeten, deze gebruik ik eigenlijk nooit omdat de pigmentatie om te huilen is. En vooral op mijn ogen. Er komt haast geen kleur vanaf. Erg jammer...


Als laatste mijn bekende Wet 'n Wild Eyeshadow doosje, die wonder boven wonder na 5 jaar nog steeds een goede pigmentatie heeft. Dit doosje met kleurtjes gebruik ik eigenlijk ook heel vaak, iets minder vaak als het palette van Paris Memories. Maar er zitten als nog leuke, neutrale nude kleurtjes in!

Dit waren alweer mijn nude producten, ik heb nog een paar lipglossjes van de Hema enzo, maar die kan ik (tijdelijk) even niet vinden. Ze zullen vast wel ergens liggen. Verder ben ik ook de lip stain van Max Factor kwijt. Hmm, misschien wordt het tijd dat ik die spulletjes even ga zoeken.

Hoeveel nude producten hebben jullie in je stash?

NUDE ! Ik ben gek op nude , nude is echt een kleur wat ik dagelijks gebruik. Ik heb bijna altijd wel bruine oogschaduw op mijn ogen, natuu...