Paris Memories Eyeshadow Palette Shade 29

13:00 Nannick 0 Comments


Paris Memories is een merk dat onder andere verkocht word bij de Surprise Shop in Arnhem (Kronenburg). Ik had al eerder een palette gekregen, de pigmentatie vond ik zo goed dat ik besloot om er snel nog een te kopen. Dit keer met neutrale kleuren. En dat heb ik gedaan, er was heel veel keus, maar ik heb uiteindelijk nummer 29 meegenomen. Toch jammer dat ze geen namen hebben gekregen. Het palette bestaat uit 4 neutrale kleuren die je goed met elkaar kunt combineren.


Kijk, allemaal neutrale kleurtjes! Yeah, mijn lievelingskleuren allemaal in één palette. De donkerbruine kun je gebruiken voor in de crease, de witte als highlighter, de paarse kleur op het bewegend ooglid en de crème kleur kun je gebruiken voor in je ooghoeken. 
De verpakking vind ik er een beetje goedkoop uitzien, mijn ervaring met het vorige palette was dat het dekseltje snel kapot ging. Gelukkig is deze nog heel, dus ik ga heel voorzichtig doen. 


De swatches zijn super goed gepigmenteerd, alleen de de crème kleur (lichtroze) valt tegen. Ik heb de swatches aangebracht met de applicator die erbij zat, zonder oogschaduwbasis en ik heb het met 1 veeg over mijn hand gehaald. De applicator die erbij zit ga ik niet gebruiken, alleen voor swatches maar voor op je ogen is de applicator te stroef en te hard. De oogschaduw geeft weinig fall out, alleen de crème kleur is een beetje korrelig. Je kunt met deze kleuren makkelijk een leuke look maken voor overdag. Daar zijn deze kleurtjes precies goed genoeg voor.


Binnenkort ga ik met dit palette een look maken, en ik heb al een idee. En ik ga ook vaker tutorials maken, want die zijn er veel te weinig! 
Ik weet niet meer wat deze palette me gekost heeft, je kunt het assortiment van Paris Memories vinden bij de Surprise Shop in Kronenburg (naast de kassa, achterin). Neem zeker een kijkje, ik weet zeker dat je iets mee naar huis neemt. Dit is al mijn tweede palette en ik ben over allebei erg tevreden, lees hier het artikel van Shade 33.

Paris Memories is een merk dat onder andere verkocht word bij de Surprise Shop in Arnhem (Kronenburg). Ik had al eerder een palette gekrege...