Review: Eveline Cosmetics Gigantic Turbo Mascara en Volume Enhancing Lipgloss

11:00 Nannick 0 Comments


Alweer een tijd geleden had ik de producten van Eveline Cosmetics ontvangen. Nu ik ze lang genoeg getest heb (eigenlijk veel te lang, maar het artikel schrijven kwam er steeds niet van) kan ik ze voor jullie reviewen. Over de Liquid Eyeliner had ik al eerder een artikel over geschreven. Hier was ik tevreden over, en vooral van de pigmentatie. Ik heb nog een foundation, mascara en lipgloss liggen. Vandaag review ik de mascara en de lipgloss. De mascara zou er voor moeten zorgen dat je wimpers heel veel volume krijgen en de lipgloss heeft een vergrotende functie. Zou dit allemaal waar zijn?


Aller eerst over de mascara, de verpakking ziet er goed uit. Hij valt tenminste lekker op in je stash. Als je deze mascara kwijt bent snap ik het ook niet meer, maar goed. Wat er allemaal op de verpakking staat weet ik niet want het is geschreven in een taal die ik niet ken. Je kunt het gemakkelijk open en dicht draaien. En niet geheel onbelangrijk, de geur. Deze mascara vind ik echt stinken, gelukkig merk je er bijna niets van tijdens het aanbrengen en daarna.


Dit is het borsteltje, vrij normaal en geen poes pas. Gewoon het originele mascara borsteltje. Als je de applicator uit de huls haalt zitten er geen klontjes aan. Het borsteltje ziet er niet rommelig uit. Het brengt makkelijk aan en de kleur is diep zwart. Het verdeeld makkelijk over de wimpers en mijn wimpers klonteren niet aan elkaar vast. Bij deze mascara gebruik ik 2 laagjes, 1 is niet genoeg voor een optimaal resultaat. Hieronder heb ik de mascara aangebracht, zoals je ziet geen spinnenpootjes, en geen klontjes. In het begin was dit een van mijn favoriete mascara's!


Dan de Volume Enhancing Lipgloss, deze lipgloss vergroot je lippen. Ik heb nummer 525 opgestuurd gekregen en het was een nude kleurtje, yaay! Ik was er eerlijk gezegd heel benieuwd naar, een lipgloss dat je lippen vergroot ben ik nog nooit tegen gekomen... Binnen 5 minuten heb je grotere lippen.


Het is een sponsapplicator, hij is op zich best klein vergeleken met ander lipgloss applicators die ik al had. Maar dat maakt niet uit, zo kun je preciezer werken. De verpakking ziet er normaal uit, niet lelijk maar ook niet super mooi. Er zit 7 ml in.


Bij deze lipgloss heb ik een kort maar krachtige mening. Nee, dit is geen fijne lipgloss. Hij vergroot mijn lippen helemaal niet, het tintelt als een gek en dat blijft ongeveer een kwartier aanwezig. De lipgloss is niet goed gepigmenteerd, simpel weg een gloss met een voorzichtig nude kleurtje. Het enige wat ik leuk vind aan de lipgloss is dat het een lekker geurtje heeft, sinaasappel!
Ik heb geen voor en na foto's gemaakt, simpel weg omdat je er niets van ziet. Ik weet niet of ik dit jammer vind, want ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn lippen. Ik denk dat als het wel had gewerkt, dat het niet eens mooi bij mij stond. Ik had van de lipgloss echt meer verwacht.

Verder ben ik heel tevreden over de mascara, hij behoort tot een van mijn favorieten omdat hij perfecte wimpers creëert. Niet veel volume maar je wimpers zien er mooi en gescheiden uit. De lipgloss ben ik niet tevreden over en zou ik dus niet aanraden.
De mascara kost €4.95 en de lipgloss €4.95. Je kunt de producten bestellen op www.evelinecosmetics.nl/.
De review van de foundation komt er nog aan, me moeder is druk bezig met testen. Waarom niet ik? Omdat ik bijna geen foundation draag. Ik heb de punten gegeven waar ze op moet letten en dan komt het vast helemaal goed!

Hebben jullie al ervaring met Eveline Cosmetics?

Alweer een tijd geleden had ik de producten van Eveline Cosmetics ontvangen. Nu ik ze lang genoeg getest heb (eigenlijk veel te lang, maar ...