Sleek Oh So Special palette

13:00 Nannick 0 Comments


Gister was ik weer thuis, en lag er een pakketje op mij te wachten. Ik wist natuurlijk al dat dat het Oh So Special palette van Sleek zou zijn. Ik denk wel een van de populairste palette's van Sleek. Dat is natuurlijk niet de rede waarom ik dit palette juist wilde hebben. De reden was namelijk dat je er veel kanten mee op kunt. Er zitten matte en shimmer kleuren in, lichte en donkeren kleuren en ze zijn allemaal heel erg goed gepigmenteerd. En de kleuren zijn gewoon gezegd in één woord WAUW! Ik weet dat dit de zoveelste review is van dit palette, maar ik ben er heel blij mee dus ik heb besloten om er toch maar een review over te schrijven. Binnenkort komen verschillende looks online! Dus kijk alvast mee!



De Sleek paletten vind ik er mooi uitzien, alle paletten zien er van de buitenkant hetzelfde uit. Mat zwart met glanzende letters 'Sleek MakeUp' erop. Het ziet er chique uit en het is makkelijk op te stapelen. Het doosje gaat makkelijk open en elke keer als ik hem open doe lijkt het net of er zo'n hemels liedje wordt opgezet, maar dat ligt vast aan mij, haha. Hij is zo mooi!


Wat ook erg handig is dat er een plastic hoesje overheen ligt met daarop de namen van elk kleurtje. De bovenste rij: Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz en Celebrate. En de onderste rij: Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up en Noir. Er zitten 12 kleurtjes in, lieve roze kleurtjes maar ook donkere kleurtjes.


De kleurkeuze is echt ge-wel-dig! Je kunt er een dagelijkse look mee maken maar je kunt dit palette ook gebruiken voor een party look! Er zitten ook een paar matte kleuren, daar hou ik ook veel van! In het doosje zit een spiegel, net zo groot als het palette zelf, erg handig! En ook nog een sponsapplicator met 2 kanten!




Ben je klaar voor de kleuren..... ?


Pamper: lichtroze matte kleur
Gateau: licht roze/paars met een gouden shimmer
The Mail: lichtbruine matte kleur, het is bijna dezelfdekleur als mijn huid van mijn hand.
Boxed: donkerbruine matte tint
Wrapped Up: donkerpaars matte tint
Noir: diep mat zwart


Bow: matte huidskleurige tint
Organza: roze/goude kleur
Ribbon: koraal roze matte kleur
Gift Basket: koper/goude kleur
Glitz: metallic donkerblauw
Celebrate: donkerpaars en neigt naar donkerbruin


De pigment van al deze kleuren zijn echt fantastisch. Vooral toen ik Noir op mijn hand ging swatchen, ik had serieus een lichtelijke schok. Jeetje, die is echt zo goed gepigmenteerd. Ik heb nog nooit zo'n goed gepigmenteerde zwarte kleur gezien, props to Sleek! Mijn favoriete kleuren zijn Gateau, Organza, Glitz en Ribbon!

Ik ben heel erg blij met mijn aller eerste Sleek palette, het was zeker een goede keus. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat Sleek alleen online te koop is, dus niet in de winkels. Ik heb dit palette via Alice & Jo's gekocht voor €7.25, de verzendkosten zijn daar lekker laag (volgens mij €1.50). De service is daar goed en mijn pakketje kwam binnen 3 dagen thuis! Prima service dus. En niet te vergeten alles was netjes verpakt en kwam aan zonder enige schade.


Dit Oh So Special palette zou ik zo opnieuw kopen, als ik hem ooit op krijg. En ik weet zeker dat dit vanaf nu mijn dagelijkse palette word, er komen snel looks online! Dit is echt mijn palette, precies de goede kleuren!

Hebben jullie het Oh So Special palette van Sleek al gekocht of blijf je er naar kijken via je computerscherm? Ik beloof je, in het echt is hij veel mooier!

Gister was ik weer thuis, en lag er een pakketje op mij te wachten. Ik wist natuurlijk al dat dat het Oh So Special palette van Sleek zou z...