Top 3 favoriete kleding winkels

08:00 Nannick 0 Comments


Vandaag heb ik weer een top 3 favorieten artikel voor jullie. Dit is een nieuwe rubriek op lovebeautyandmore.nl. Het vorige artikel ging over mijn top 3 favoriete (budget) nagellak merken. Dit keer is het een fashion artikel. Als ik ga shoppen kom ik in veel verschillende winkels. Het liefst shop ik een budget winkels, zoals: H&M, C&A, Only, Vero Moda, Zara, Pieces en New Yorker. Eigenlijk kom ik nooit in dure winkels, zoveel geld heb ik nou ook weer niet, haha. Maar als ik ga shoppen kom ik altijd weer bij dezelfde (favoriete) winkels terecht, hebben jullie dat ook? Ik kan niet in elke winkel slagen, dat is per seizoen verschillend. Er is een winkel waar ik altijd slaag... ben je benieuwd welke?



Dé winkel waar ik altijd slaag, de H&M! De H&M verkoopt (naar mijn mening) leuke en betaalbare kleding voor jongeren. Veel meiden lopen met de kleding van H&M, ik ben niet zo'n type dat als iedereen met die kleding loopt dat ik er automatisch dan ook in loop. Nee, dat ben ik niet. Maar ondanks dat de kleding van de H&M erg populair is, loop ik er ook in. Ik vind het gewoon mooie kleding, en als ik iets mooi vind dan koop ik het. Ik koop ook vaak kleding via de webshop van H&M, aangezien mijn laatste bestelling niet zo lekker verliep heb ik besloten om toch maar vaker naar de winkels te gaan.


Oké, eerlijk, over nummer 2 heb ik lang zitten nadenken. De C&A is het uiteindelijk geworden, het is een winkel waar ik niet altijd slaag. Maar ze hebben er wel leuke kleding, ik koop eigenlijk alleen kleding bij de C&A van het merk 'Clockhouse'. Voor de rest vind ik het allemaal niet zo bijzonder, maar van het merk Clockhouse hebben ze leuke betaalbare kleding. En daar hou ik van!


Last but not least de Vero Moda! Dit vind ik ook een erg leuke winkel, hier hebben ze leuke blousjes, tuniekjes en broeken voor een leuk prijsje. Ook bij de Vero Moda slaag ik niet vaak maar als ik slaag dan is het gelijk goed, haha! De Vero Moda heeft leuke kleding wat betrekking heeft op de trends van dit moment.

Valt het op dat ik niet zo van 'dure' kledingwinkels hou? Ik krijg kleedgeld en het liefst koop ik natuurlijk zoveel mogelijk en dat gaat niet als ik altijd maar dure kleding koop. Maar heus, ik heb ook kleren van G-Star wat iets duurder is dan normale kleding. Dat is trouwens mijn favoriete merk als het gaat om broeken!
En sinds kort zit er een G-Star winkel bij mij in de buurt, maar 3 straten verder! Altijd leuk!

Wat zijn jouw favoriete kledingwinkels?

Vandaag heb ik weer een top 3 favorieten artikel voor jullie. Dit is een nieuwe rubriek op lovebeautyandmore.nl. Het vorige artikel gi...